arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۸۳۹۵
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۶ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۹

لایحه پرسپولس درباره شکایت کالدرون به دادگاه عالی ورزش ارسال شد

باشگاه پرسپولیس لوایح مربوط به استیناف‌خواهی نسبت به آرای کمیته تعیین وضعیت فیفا در پرونده‌های گابریل کالدرون و دو دستیارش را به دادگاه عالی ورزش ارسال کرد. طبق رایی که چند هفته پیش صادر شد، باشگاه پرسپولیس موظف است مبلغ ۵۷۹ هزار و ۵۰۰ دلار به کالدرون، ۹۵ هزار و ۳۸۰ دلار به خوآکین و ۷۰ هزار و ۴۰۰ دلار به اینیگو والنسیا پرداخت کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باشگاه پرسپولیس لوایح مربوط به استیناف‌خواهی نسبت به آرای کمیته تعیین وضعیت فیفا در پرونده‌های گابریل کالدرون و دو دستیارش را به دادگاه عالی ورزش ارسال کرد.

باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا، موظف به پرداخت مطالبات «گابریل کالدرون» و دستیاران این مربی آرژانتینی شده است.

طبق رایی که چند هفته پیش صادر شد، باشگاه پرسپولیس موظف است مبلغ ۵۷۹ هزار و ۵۰۰ دلار به کالدرون، ۹۵ هزار و ۳۸۰ دلار به خوآکین و ۷۰ هزار و ۴۰۰ دلار به اینیگو والنسیا پرداخت کند. همچنین ۹ هزار دلار هزینه دادرسی مجموع این پرونده‌ها باید از سوی پرسپولیس پرداخت شود.

باشگاه پرسپولیس پس از صدور این آرا اعلام کرد به دادگاه عالی ورزش شکایت خواهد کرد چرا که بخشی از رای‌های صادرشده را قبول ندارد.

امروز (جمعه) امیر علی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد لوایح مربوط به استیناف‌خواهی باشگاه پرسپولیس نسبت به آرای کمیته تعیین وضعیت فیفا در پرونده‌های گابریل کالدرون و دو دستیار وی، اینیگو و خواکین چهارشنبه شب برای دادگاه عالی ورزش ارسال شد.

طبق قوانین دادگاه عالی ورزش باشگاه پرسپولیس باید هزینه‌های ثبت مربوط به لوایح را پرداخت می‌کرد که این کار را انجام داد.

نظرات بینندگان