arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۴ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

خبرنگار اسرائیلی: محل سفارت تل آویو در بحرین انتخاب شده است

شمعون آران خبرنگار اسرائیلی در امور کشورهای عربی فاش کرد که دولت بحرین در راستای تصمیم برای علنی سازی روابط با تل آویو مکانی را برای ایجاد سفارت این رژیم در منامه انتخاب کرده است .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محل سفارت اسراییل در بحرین انتخاب شده است

شمعون آران خبرنگار صهیونیست در امور کشورهای عربی فاش کرد که دولت بحرین در راستای تصمیم برای علنی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مکانی را برای ایجاد سفارت این رژیم در منامه انتخاب کرده است .


آران در توئیتی افزود که رئیس دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی همراه با هیاتی از خبرنگاران و روزنامه نگاران این رژیم به ابوظبی سفر می کند و احتمال دارد به منامه نیز سفر و با مقامات بحرین از جمله نخست وزیر این کشور دیدار و گفت و گو کند.
شمعون در توئیتی دیگر گزارش داد که در راستای آماده سازی احتمالی عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و بحرین، کوهن در جریان سفر به منطقه از بحرین نیز دیدار و با نخست وزیر این کشور دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
بنابه ادعای این خبرنگار اسرائیلی، منابع سیاسی بحرین خاطر نشان کردند که بحرین با پیروی از امارات کشور بعدی خواهد بود که توافقنامه صلح با رژیم صهیونیستی را امضا می کند.
شمعون آران همچنین ادعا کرد که مکان سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین نیز انتخاب شده است.
در همین حال برخی منابع صهیونیست اعلام کردند که بحرین کشور بعدی است که روابط خود با رژیم صهیونیستی را عادی می‌کند و کوهن طی روزهای گذشته با خلیفه بن سلمان الخلیفه نخست وزیر این کشور تماس تلفنی برقرار و در این خصوص گفت و گو کرده است.
در پی گزارش‌ها از سفر رئیس موساد به امارات، خبرگزاری رسمی بحرین (منا) همزمان گزارش داده است که نخست وزیر بحرین برای انجام یک سفر غیر رسمی به خارج از کشور سفر خواهد کرد.
انتشار خبر توافق ابوظبی - تل آویو در روزهای گذشته موجی از اعتراض از سوی گروه های فلسطینی ، کشورهای منطقه و شماری از شخصیت های سیاسی جهان را در پی داشته است و تقریبا به اتفاق همگی آن را خیانت امارات به آرمان های فلسطین اعلام کرده اند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان