arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۹

29 روش خلاقانه افزایش فالوور اینستاگرام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برای افزایش فالوور اینستاگرام نیاز است سلیقه کاربر بررسی شود. فضای گرافیکی پیج ارزشمند باشد. نوع محتوا بررسی شود. زمان دقیق پست بررسی شود و نیاز است که فعالان حوزه نیز مشخص باشند. روش های افزایش فالوور اینستاگرام باید قانونی و طبق الگوریتم اینستاگرام صورت بگیرد.

افزایش فالوور اینستاگرام یکی از روش های رشد کسب و کار و جذب مخاطب است. روش های افزایش فالوور اینستاگرام واقعی و تقلبی هستند و انتخاب روش افزایش فالوور اینستاگرام واقعی به طوری که همه ابعاد را در نظر داشته باشد بسیار ارزشمند است. در این مقاله 29 روش جدید و خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام را با هم بررسی می کنیم.

29 روش خلاقانه افزایش فالوور اینستاگرام
افزایش فالوور اینستاگرام تضمینی


1- جذاب کردن پروفایل

برای افزایش فالوور اینستاگرام باید در ابتدا به فکر یک ویترین خوب باشید. شما برای مغازه خود قطعاً به فکر ویترین خوبی هستید این موضوع در صفحه مجازی نیز باید اعمال شود. دقت کنید که پروفایل انتخاب شده باید با نوع کسب و کار و فضای پیج شما سازگار باشد. اينستاگرام بسیار تصویر محور است و مانند یک آلبوم عکس دیده می شود. تصاویر باید آنقدر جذاب باشد که نظر هر بیننده ای را جذب نماید.

2- اهمیت هشتگ سازی

برای افزایش فالوور اینستاگرام بهتر است رابطه خوبی با هشتگ ها داشته باشید. در جدیدترین نسخه آپدیت شده توسط اینستاگرام شرایط فالو کردن هشتگ نیز فراهم شده است و این موضوع خود یک موضوع بسیار مهم محسوب می شود. بهتر است که هشتگ های داغ مربوط به حیطه شغلی خود را پیدا کنید و طبق همراه پیش بروید و برچسب گذاری کنید.

29 روش خلاقانه افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

3- تعامل با پیج هم موضوع

آمار نشان داده است که تعامل بین پیج هایی که هم حوزه هستند بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام محسوب می شود. فالو داشتن پیج هم حوزه، هدف سازی نوع پیج و استفاده از لیست suggestion بسیار می تواند ارزشمند به نظر برسد.

4- دعوت به رقابت

برای افزایش فالوور اینستاگرام نیاز است که فضای مسابقه باز باشد بهتر است که از پیچ های معروف برای ورود به مسابقه کمک بگیرید. برای دعوت به رقابت اولین موضوع خلاقیت است به طوری که مخاطب بسیار جذب به فضای مسابقه شود و پیج شما در ذهن وی نقش ببند این موضوع بسیار یاری رسان است.


29 روش خلاقانه افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام واقعی

5- کمک گرفتن از وب سایت

اگر فروشگاه اینترنتی شما دارای وب سایت مخصوص به خود است بهتر است از اهمیت و ارزش آن برای افزایش فالوور اینستاگرام غافل نشوید. بهتر است در سایت بنری از صفحه اینستاگرامتان دیده شود به این ترتیب گوگل نیز در افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک خواهد کرد. می توانید در بخش تماس و درباره ما سایت خود در خصوص پیج اینستاگرام خود کمی بیشتر صحبت کنید.

6- تحلیل رفتار کاربران

در صورتی افزایش فالوور اینستاگرام به نتیجه می رسد که بدانید کاربر شما چه رفتار و سلیقه ای دارد. نیاز کاربر در ابتدای امر باید مشخص باشد. بهتر است میزان رضایت مشتری از محتوای پیج خود را بسنجید در این راستا ابزار insight به شما کمک می کند تا بتوانید میزان جذاب بودن محتوای پیج خود از سوی کاربر را بسنجید.


29 روش خلاقانه افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام هدفمند

7- اهمیت تبلیغات آفلاین

شاید نیاز باید برای رشد کسب و کار خود در ابتدای راه تبلیغات کاغذی را نیز امتحان کنید. از یاد نبرید که بروشورهای تبلیغاتی در این راستا به کمک شما می آیند. در صورتی که کارت ویزیت چاپ می کنید می توانید توضیحاتی در مورد پیج خود داشته باشید.

8- استفاده از پست های چالشی

بسیاری از افراد برای افزایش فالوور اینستاگرام  پست های چالشی یا ویروسی استفاده می کنند. کاربر علاقه یادی به موضوعات چالشی دارد و خود به خود به پیج شما علاقمند می شود. پست چالشی می تواند از دنیای سیاست باشد و یا ورود به فضای طنز نماید.

9- کمک گرفتن از ابزاری های مجازی

کسانی که به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام برای پیج خود هستند باید رابطه خوبی با فضای مجازی داشته باشند. ابزارهای جانبی در این راستا بسیار به شما کمک می کند. مثلاً می توانید از لینکدین استفاده کنید یا به صورت وب سایت و وبلاگ های مشخص بروید. حضور و تبلیغ پیج شما در محیط هایی مانند گوگل پلاس، فیسبوک و توئیتر بسیار ارزشمند است.
اگر دقت کنید وجود فایل های صوتی می تواند از دیگر موارد مهم افزایش فالوور اینستاگرام محسوب شود.

10- استفاده از ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام یک راه تعامل با کاربر محسوب می شود می توانید اکانت مشخصی در ربات داشته باشید به این ترتیب کارهایی مانند لایک کردن، فالو شدن افراد خاص و ... به صورت اتوماتیک صورت می گیرد. کاری که ربات اینستاگرامی انجام می دهد دقیقاً همان چیزی است که شما از برنامه نویس خواسته اید. می توانید درخواست لایک عکس هایی با هشتگ خاص داشته باشید. وب سایت هایی هستند که در تولید ربات به شما کمک می کنند.

11- تبلیغ در پیج های مرتبط

تبلیغ در پیج های مرتبط با حوزه کاری شما یک نوع برندسازی است به طوری که اعتبار کاری بالای شما را نشان می دهد. در ابتدا پیج های مرتبط را پیدا کنید و سپس با مسئول پیج در راستای تبادل و تبلیغ وارد گفتگو شوید. قوانین تبلیغات باید به دقت رعایت شود.

12- استفاده از تگ لوکیشن

یکی از مهمترین قابلیتی که اینستاگرام دارد این است که می تواند پست های مرتبط را به افرادی که در آن منطقه هستند نمایش دهد این کار سبب افزایش فالوور اینستاگرام شده و برای استفاده از آن نیاز به تگ لوکیشن است.

13- تولید محتوای مستمر

محتوا قلب تپنده هر فضای اینترنتی است و مهمترین عامل افزایش فالوور اینستاگرام محسوب می شود. بهتر است محتوایی که می نویسید مستمر، به روز و کاربر پسند باشد. محتوای شما باید مستندسازی شود و واقعی بودن آن مشخص شود. خرید پیج اینستاگرام موفق قطعاً تقویم محتوایی خوبی دارد.

14- کاربر را سرگرم کنید

محتوایی که تولید می کنید باید سرگرم کننده باشد بهتر است موضوع سرگرم کننده با فضای کاری خود را شناسایی کنید و در همان مسیر حرکت کنید از یاد نبرید که برخی از موضوعات به واسطه نوع کار شما به افزایش فالوور اینستاگرام کمک زیادی می کند.

15- سوالات چالشی

کاربران عاشق پرسش های چالشی هستند تا خودی نشان دهند بهتر است یک سری پرسش های چالشی تنظیم کنید البته که اگر پرسش با فضای اقتصادی همراه باشد کاربر را بیشتر جذب می کند. مثلاً اینکه با 1 میلیارد سرمایه چه می کنید؟

16- احترام به الگوریتم اینستاگرام

برای افزایش فالوور اینستاگرام سراغ روش های غیر قانونی نروید. فالوور فیک و استفاده بیش از حد از هشتگ های نامرتبط کار شما را سخت می کند باید الگوریتم اینستاگرام را شناسایی کنید و فعالیت های اثرگذار را دنبال کنید.

17- شناسایی زمان مناسب برای انتشار پشت

در ابتدا باید سری به insight بزنید و میزان فعالیت فالوورهای خود را ارزیابی کنید به این ترتیب میزان نرخ تعامل مشخص می شود و متوجه می شوید که بهترین پست ها در چه ساعتی از شبانه روز بازدید می خورند.

18- استفاده از تم جذاب

فضای گرافیکی پیج شما باید مشخص باشد بهتر است که تم جذابی انتخاب کنید به این ترتیب شانس افزایش فالوور اینستاگرام برای پیج شما به 30 درصد بیشتر می رسد.

19- ثابت کنید واقعی هستید

پیج شما از دید اینستاگرام نباید ربات به نظر برسد. در صورتی که این موضوع را اثبات کنید اینستاگرام به شما اهمیت می دهد.برای اثبات این موضوع می تواند روند زیر را طی کنید:

تعامل مستمر با همه کاربران
پاسخ دهی به کامنت و دایرکت
ایجاد فضای لایو
استفاده از ایموجی

20- استوری را جدی بگیرید

ایجاد طرح پرسش و پاسخ در استوری می تواند یکی از بهترین روال افزایش فالوور اینستاگرام محسوب شود. بهتر است که تعامل از طریق استوری را یاد بگیرید.

21- استفاده از هشتگ و منشن

هشتگ ها علاوه بر پست باید در استوری هم دیده شوند و بهتر است که منشن درستی از پیج حوزه های کاری مربوط به خود داشته باشید.

22- ایجاد فضای آموزش در لایو

زنده بودن و زنده دیده شدن از اصول مهم افزایش فالوور اینستاگرام است. بهتر است سوالی در لایو مطرح شود و با کاربر وارد صحبت شوید و یا آموزشی در نظر بگیرید و به کاربر ارائه دهید.

23- انتشار پست ویدیویی در آپارات

برای افزایش فالوور اینستاگرام از آپارات کم بگیرید و سعی کنید پست های ویدیویی بلند از IGTV داشته باشید این کار سبب می شود که افزایش فالوور اینستاگرام به سرعت صورت بگیرد.

24- تعامل با فعالان حوزه خود

برای جذب مخاطب شما هم باید مخاطب خوبی باشید بنابراین برای پست هایی که مشابه با فعالیت شما هستند روی خوش داشته باشید و سعی کنید واکنش درستی نشان دهید.

25- استفاده از قانون تعامل 20 دقیقه ای

طبق این قانون قبل از اینکه پستی منتشر شود نیاز است که به مدت 20 دقیقه با سایر پیج ها تعامل داشته باشید، پست هایشان را لایک کنید و برایشان کامنت در نظر بگیرید این سبب می شود پس از انتشار پست سیلی از فالوور از پیج های دیگر به پیج شما بیایند.

26- پیج خود را با پست بمباران نکنید

فعال بودن افراطی خود مشکل ساز است بهتر است سعی کنید فاصله پست و تعداد پست های روزانه را رعایت کنید. بهتر است تعداد پست ها در طول روز بین 1 الی 3 پست بسته به تعداد فالوور باشد.

27- کپشن حرفه ای داشته باشید

کپشن پست شما باید حرفه ای جذاب باشد. همینطور نیاز است که سلیقه مخاطب برای این بخش بررسی شود.

28- تگ کردن فعالان حوزه خود

تگ کردن یکی از جدیدترین راه افزایش فالوور اینستاگرام است به طوری که سبب می شود فعالان حوزه شما نیز تبلیغ شوند و به طبع آنها نیز برای شما تبلیغ داشته باشند. برای مثال سایت های مثل دیجی فالوور و دیجی ممبر نیز در حوضه اینستاگرام فعالیت میکنند میتوانید با تگ کردن پیج های سایت های مشهور اقدام به جلب توجه مخاطبان ان پیج ها بکنید

29- به دنبال اسپانسر برای مسابقات باشید

می دانیم که سرعت افزایش فالوور اینستاگرام وابسته به فضای چالشی است اگر چالش مسابقات اینستاگرامی را انتخاب کرده اید بهتر است بتوانید یک اسپانسر هم برای خود داشته باشید و بر این اساس رشد خوبی فراهم سازید.

شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنم
معرفی سایت خرید فالوور اینستاگرام در آپارات
امیدوارم از مطالب ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

 

نظرات بینندگان