arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹

با سازمان جهانی گردشگری حلال جهانی شوید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سازمان جهانی گردشگری حلال، سازمانی مستقل و انحصاری و غیر دولتی است که تنها صادر کننده گواهینامه گردشگری حلال در جهان است. سازمان بین المللی سیتی وان (SITI1) با مشارکت یکی از مجموعه های بزرگ و معتبر فناوری اطلاعات جهان نسبت به تاسیس سازمان جهانی گردشگری حلال (GHTO) در سال 2019 با ایجاد دفتری در لندن و ثبت آن در Housing Company انگلستان اقدام نمود.

این سازمان، عضو وابسته سازمان جهانی جهانگردی UNWTO وابسته به سازمان ملل است و برای اولین بار در جهان توانسته است استاندارد گردشگری حلال را در سازمان بین المللی مالکیت معنوی (WIPO) به شماره 1305212 در ژنو سوئیس به ثبت برساند که بر پایه اصول کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت، خدمات و محصولات را در 23 شاخه کد گذاری می‌کند و با صدور گواهینامه اختصاصی گردشگری حلال اعتبار می‌بخشد.

سازمان بین المللی سیتی وان (SITI1) بر پايه دو دهه مطالعه و پژوهش در خصوص چالش ها و نيازهاى صنعت گردشگری و بعنوان یک مجموعه ارائه دهنده راه حل‌های علمی برای پاسخگوئی به چالش های پیش روی صنعت گردشگری در سطوح محلی، ملی و بین المللی در سال 2015 تاسیس شد. اعضای موسس سیتی وان که تعالی روح و روان را هدف عمده خود قرار داده‌اند؛ یک تیم حرفه‌ای و متخصص بین المللی در حوزه‌های تخصصی اعم از هتل‌داری، تورگردانی، خطوط هوائی، رستوران و پذیرائی، صنایع دستی، مواد غذائی، آموزشی و آکادمیک، خدمات گردشگری سلامت و گردشگری حلال را شامل می‌شوند.

نظرات بینندگان