arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۰۱۶۹
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۴ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹

الزام استفاده از ماسک در جشنواره فیلم ونیز

طبق دستور العمل‌های جدیدی که به تازگی برای جشنواره فیلم ونیز ارائه شده، پوشیدن ماسک در طول نمایش فیلم‌ها ضروری خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طبق دستور العمل‌های جدیدی که به تازگی برای جشنواره فیلم ونیز ارائه شده، پوشیدن ماسک در طول نمایش فیلم‌ها ضروری خواهد بود.

 

 به نقل از هالیوود ریپورتر، جشنواره فیلم ونیز اولین رویداد سینمایی مهمی است که در ایام کرونایی به صورت حضوری برگزار می‌شود. برگزارکنندگان این رویداد شرکت‌کنندگان خود را ملزم می‌کنند که طی نمایش فیلم‌ها از ماسک صورت استفاده کنند و اگر از خارج از اروپا به ایتالیا آمده اند، تست کرونا بدهند.

طبق دستورالعمل‌های جدیدی که ارائه شده، طرفداران و عموم مردم در فرش قرمز این جشنواره که از دوم تا دوازدهم سپتامبر برگزار می‌شود، دور نگه داشته خواهند شد. همین طور برای اطمینان از خالی ماندن برخی از صندلی‌های سینما، سینمارو‌ها باید بلیت را به صورت آنلاین از قبل رزرو کنند.

۹ محل در مکان‌های مختلف ونیز در نظر گرفته شده تا سینمارو‌ها و افراد رسانه‌ها را چک کنند. اقدامات دیگر برگزار کنندگان جشنواره نیز از شکل گیری جمعیت جلوگیری می‌کند.

در ایتالیا سینمارو‌ها باید برای ورود به سینما‌ها از ماسک صورت استفاده کنند، اما به محض مستقر شدن در صندلی خود می‌توانند ماسک خود را بردارند. جشنواره ونیز نیز در نظر دارد، این اقدام را در محیط‌های سربسته و در طول نمایش فیلم‌ها اجرایی کند.

بخش عمده جشنواره‌های فیلم «تورنتو» و «نیویورک» که به دنبال جشنواره ونیز برگزار می‌شود، در این دوره به صورت مجازی خواهند بود.

 باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان