arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۰۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۸ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹

اطلاعاتی جدید از گوشی «اینجوی ۲۰ پلاس» هواوی منتشر شد

اطلاعاتی فاش شده از گوشی اینجوی ۲۰ پلاس هواوی نشان می‌دهد که این گوشی دوربینی مانند دوربین گوشی پرو میت ۳۰ دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اطلاعاتی فاش شده از گوشی اینجوی ۲۰ پلاس هواوی نشان می‌دهد که این گوشی دوربینی مانند دوربین گوشی پرو میت ۳۰ دارد.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدتی پیش اعلام شد که گوشی هوشمند هواوی با نام اینجوی ۲۰ پلاس دارای یک تراشه مدیا تک ۵G خواهد بود. این تصمیم در حالی اعلام می‌شود که پیش از این گفته می‌شد این گوشی دارای یک تراشه Kirin است.


به نظر می‌رسد تحریم‌های جدید وضع شده توسط دولت ایالات متحده است که به شرکت‌های سازنده Kirin SoCs با فناوری آمریکایی ضربه زده است. امروز مجموعه جدیدی از رندر‌های رسمی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی اینجوی ۲۰ پلاس چه مشخصاتی دارد.


نمایشگر این گوشی بدون شکاف و حفره است، زیرا دوربین سلفی در انواع مختلف ظاهر شده است. دکمه پاور در سمت راست، سنسور اثر انگشت را در خود جای داده است، بنابراین با توجه به این که گوشی اینجوی ۲۰ پلاس از صفحه LCD استفاده می‌کند، این ترکیب بسیار جالب است.


در بخش سمت چپ گوشی نیز شاهد یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری در بخش بالایی و پورت USB-C با یک بلندگو در بخش پایینی هستیم. مشخصات فنی قبلی اینجوی ۲۰ پلاس شامل یک صفحه نمایش ۶.۶۳ اینچی، سیستم دوربین پشتی سه گانه ۴۸ مگابایت اصلی ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، ۲ مگاپیکسلی عمقی و یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی است.

نظرات بینندگان