arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹

قطبی از دادسرای فرهنگ و رسانه رفت

صبح امروز مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۳۵ تهران (فرهنگ و رسانه) در محل سالن جلسات این دادسرا با حضور نجفی معاون اول دادستان عمومی و انقلاب تهران و جمعی از همکاران اداری و قضایی برگزار شد. قطبی با پایان ماموریت در دادسرای فرهنگ و رسانه به دادسرای انتظامی قضات بازگشت. وی پیش از این دادیار دادسرای انتظامی قضات بود و به صورت مامور در دادسرای فرهنگ و رسانه فعالیت می‌کرد که چندین بار این ماموریت تمدید شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قطبی از دادسرای فرهنگ و رسانه رفت

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۳۵ تهران (فرهنگ و رسانه) امروز برگزار شد.

صبح امروز مورخ ۹۹/۰۶/۰۲ مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۳۵ تهران (فرهنگ و رسانه) در محل سالن جلسات این دادسرا با حضور نجفی معاون اول دادستان عمومی و انقلاب تهران و جمعی از همکاران اداری و قضایی برگزار شد.

نجفی که به نمایندگی از دادستان تهران در این جلسه حضور داشت؛ ضمن معرفی دلفانی به عنوان سرپرست دادسرای ناحیه ۳۵ تهران، از زحمات و تلاش‌های آقای قطبی در دوران تصدی در این دادسرا تقدیر و تشکر و برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کرد.

همچنین دلفانی به سوابق و برنامه‌های خود جهت پیشبرد اهداف دستگاه قضایی در پرتو منویات مقام معظم رهبری و دستورات ریاست محترم قوه و دادستان تهران اشاره و از زحمات آقای قطبی تشکر کرد. 

قطبی با پایان ماموریت در دادسرای فرهنگ و رسانه به دادسرای انتظامی قضات بازگشت. وی پیش از این دادیار دادسرای انتظامی قضات بود و به صورت مامور در دادسرای فرهنگ و رسانه فعالیت می‌کرد که چندین بار این ماموریت تمدید شده بود.

منبع: میزان

 

نظرات بینندگان