arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹

نخست‌وزیر ژاپن دوباره عازم بیمارستان شد

به گفته منابع مطلع، نخست‌وزیر ژاپن امروز دوباره راهی بیمارستان شده و علت آن بررسی پزشکی نیست، بلکه درمان یک بیماری مزمن است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گفته منابع مطلع، نخست‌وزیر ژاپن امروز دوباره راهی بیمارستان شده و علت آن بررسی پزشکی نیست، بلکه درمان یک بیماری مزمن است.

به گزارش ایسنا، شبکه تلویزیونی نیهون ژاپن امروز (دوشنبه) به نقل از چندین منبع دولتی و حزب حاکم گزارش داد، خودروی حامل شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن صبح امروز وارد بیمارستانی در توکیو شد و این دومین مرتبه طی یک هفته گذشته است.

به گفته چندین منبع مطلع، نخست‌وزیر ژاپن همچنین قرار است نتایج بررسی پزشکی پیشین خود را دریافت کند. براساس گزارش تلویزیون نیهون، آبه قرار است عصر امروز در دفترش حاضر باشد.

عزیمت دوباره آبه به بیمارستان، نگرانی‌هایی را درباره توانایی او برای ادامه کار به عنوان رهبر ایجاد کرده است؛ آن هم در شرایطی که مسائل پزشکی دارد و با خستگی ناشی از مدیریت بحران کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

یکی از آزمایش‌های شینزو آبه که در روزهای گذشته انجام شد، هفت و ساعت و نیم به طول انجامید و به دنبال آن گمانه‌زنی درباره وضعیت جسمانی او به وجود آمد. رسانه‌های ژاپنی گزارش‌های مفصلی از سرعت راه رفتن آبه نوشته‌اند. براساس گزارش نشریه فلش، آبه در تاریخ ۶ ژوئیه در دفتر کارش خون استفراغ کرد.

یوشیهیده سوگا، دبیر کابینه ژاپن در کنفرانس هفتگی بدون اشاره به ماهیت آزمایش‌های آبه گفت که او مایل است تا به سرعت به محل کارش بازگردد و حضور امروز او در بیمارستان برای معاینات پزشکی بوده است.

نظرات بینندگان