arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۹

مسی، بارسلونا را ترک می کند

لیونل مسی مهاجم آرژانتینی از طریق فکس به باشگاه اعلام کرده است که می خواهد از بند قرارداد خود که در پایان هر فصل می تواند باشگاه را ترک کند، استفاده کند. این بند تا یکم ژوئن قابل استفاده بود اما به خاطر بحران کرونا ستاره بارسا می تواند همچنان از آن برای ترک آبی اناری ها بهره ببرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهاجم بارسلونا از طریق فکس به باشگاه اعلام کرد می خواهد تیم کاتالانی را ترک کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، لیونل مسی می خواهد بارسلونا را ترک کند. نوشتن این جمله بدون استفاده از علامت تعجب سخت است. مهاجم آرژانتینی از طریق فکس به باشگاه اعلام کرده است که می خواهد از بند قرارداد خود که در پایان هر فصل می تواند باشگاه را ترک کند، استفاده کند. این بند تا یکم ژوئن قابل استفاده بود اما به خاطر بحران کرونا ستاره بارسا می تواند همچنان از آن برای ترک آبی اناری ها بهره ببرد.

مسی پس از جلسه جمعه با رونالد کومان اعلام کرد که خود را بیشتر بیرون از باشگاه می بیند تا درون تیم. به نظر می رسد مهاجم آرژانتینی خیلی زود تصمیمی گرفته است که مانند زلزله در جهان فوتبال به حساب می آید.

این اتفاق ها پس از شکست ۸ بر ۲ بارسا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا رخ داد که تیم کاتالانی از این رقابت ها کنار رفت.

نظرات بینندگان