arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۹

لایو خبر - ۵ شهریور ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سفیر ایران در لندن: آژانس اتمی، آمریکا را برای کشانیدن بحث پادمان ایران به شورای امنیت ناامید کرد
۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۱:۴۷

سفیر ایران در انگلیس عصر چهارشنبه با انتشار پیامی در توئیتر نوشت که توافق ایران و آژانس در خصوص حل و فصل مسائل پادمانی، آمریکا را از ادامه اقدام های ضد ایرانی نا امید کرد. «حمید بعیدی نژاد» در این پیام نوشته است: پذیرش آژانس به اینکه درخواست دسترسی از تاسیسات ایران باید براساس تجزیه و تحلیل مستقل خود آژانس باشد وبا اعطای دسترسی درخواستی، آژانس هیچ سؤال و درخواست دسترسی دیگری به مکان‌های فراتر از موارد اظهار شده نخواهد داشت، آمریکا را برای کشانیدن بحث پادمان ایران به شورای امنیت ناامید کرد.

بیانیه مشترک ایران و آژانس: در خصوص حل موضوعات مشخص شده به توافق رسیدیم / ایران به طور داوطلبانه به دو مکان مشخص شده توسط آژانس دسترسی داده / آژانس هیچ سؤال دیگری از ایران، و هیچ درخواستی برای دسترسی به مکان هایی فراتر از آنچه که توسط تهران اظهار شده اند، ندارد / آژانس نگرانی های امنیتی ایران را همچنان مدنظر قرار خواهد داد
۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۸:۵۶

به موجب این بیانیه،بعد از مشورت های فشرده دوجانبه، ایران و آژانس در خصوص حل و فصلِ توأم با حسن نیت موضوعات مشخص شده توسط آژانس در ارتباط با اجرای پادمان به توافق رسیدند. در این ارتباط، ایران به طور داوطلبانه به دو مکان مشخص شده توسط آژانس دسترسی داده، و فعالیت های راستی آزمایی آژانس را برای حل و فصل این موضوعات تسهیل خواهد کرد. تاریخ های مربوط به دسترسی های آژانس و فعالیت های راستی آزمایی، مورد توافق قرار گرفته است

کنایه حسین شریعتمداری به حداد عادل
۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۴:۱۲

حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: مدتی است که برخی از مسئولان محترم در دولت و یا شخصیت‌های مطرح در سایر مراکز و نهادها وقتی درباره عملکرد خود -به حق و یا به ناحق- مورد سؤال قرار می‌گیرند، برای توضیح و یا خدای نخواسته توجیه آن، نام مبارک حضرت آقا را به میان می‌کشند و اصرار دارند فلان اقدام خود را به رهبر معظم انقلاب نسبت بدهند و یا برگرفته از نظر حضرت ایشان معرفی کنند!

پذیره نویسی دارا دوم (پالایش یکم) آغاز شد
۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۴:۰۶

پذیره نویسی واحد‌های سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) "پالایشی یکم"، از امروز آغاز شد.

سقف سرمایه گذاری هر شخص حقیقی (هر کد ملی ایرانی) در مجموع دو صندوق قابل معامله اول و دوم دولتی، پنجاه میلیون ریال (پنج میلیون تومان) تعیین شده است. پذیره نویسی برای هر فرد دارای کد ملی امکانپذیر است و محدودیت سنی برای متقاضیان وجود ندارد.

نظرات بینندگان