arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۴ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۹

تمجید AFC از علیرضا بیرانوند

صفحه فارسی AFC به تمجید از دروازه بان سابق پرسپولیس پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پرسپولیس در سال 2018 با وجود محرومیت از جذب بازیکن و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، توانست به یکی از بزرگترین دستاوردهای تاریخ این باشگاه در آسیا دست پیدا کند.


آنها با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشیدند و با عبور از سد حریفان سرسختی همچون السد و الریان قطر، تا فینال این دوره از رقابتها نیز پیش رفتند ولی در گام آخر کم آوردند و رقابت را به کاشیما آنتلرز واگذار کردند. با این وجود، آنها پس از این شکست دست از پا نکشیدند و توانستند در لیگ برتر ایران به مقام قهرمانی برسند.


صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا، با ارسال پستی از آمارهای علیرضا بیرانوند دروازه سابق پرسپولیس در سال 2018، به تمجید از این دروازه بان پرداخته است.

 


بیرانوند در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 توانست به مدت 1260 دقیقه درون دروازه سرخپوشان قرار بگیرد و در این مدت، موفق شد  در 7 بازی کلین شیت کند یا به عبارتی دروازه اش را بسته نگه دارد. بیرانوند در طول آن رقابتها، 27 سیو یا نجات دروازه داشت و 12 بار در این رقابت ها دروازه اش باز شد.

این تست رو بده ببین چه قدر هوش اقتصادی داری!

این تست رو بده ببین چه قدر هوش اقتصادی دا

این تست رو بده ببین چه قدر هوش اقتصادی داری!

این تست رو بده ببین چه قدر هوش اقتصادی داری!

این تست رو بده ببین چه قدر هوش اقتصادی داری!
سنگربان پرسپولیس تقریبا 70 درصد از توپ هایی که به سمت دروازه اش آمد را سیو کرد تا سرخپوشان با تکیه بر درخشش این دروازه بان لرستانی، به مقام نائب قهرمانی آسیا دست پیدا کنند. بیرانوند در تابستان امسال راهی تیم آنتورپ بلژیک شد.

منبع: ورزش3
نظرات بینندگان