arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۹

تعداد فوتی‌های کرونا در البرز به ۹۵۰ نفر نزدیک شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۴۲ نفر رسید .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: دکتر محمد فتحی روز دوشنبه ۱۰ شهریور در جمع خبرنگاران گفت: از دیروز تا امروز ۱۰ شهریور،  ۵۶ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل ( قطعی، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۵ هزار و ۳۱۱ نفر  بوده که از این تعداد  ۱۴ هزار و ۷۶۲ نفر مورد قطعی مثبت  و بستری بوده‌اند.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۴۱۵ نفر شامل موارد ( قطعی، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد  ۱۲۵ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

سرپرست  دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۳۸۱ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده‌اند که ۵۶ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند .

فتحی با اشاره به اینکه تعداد  ۱۰۰ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن ۵۰ سال هستند تصریح کرد: تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۰۳ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به   ۹۴۲ نفر رسید .

فتحی در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۳ هزار و ۹۳۴ نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  ۳۴ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

نظرات بینندگان