arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۹

داماد ترامپ خطاب به بن سلمان : تشکر می‌کنم که اجازه عبور هواپیمای اسرائیلی را دادی

داماد رئیس جمهور آمریکا از عربستان سعودی برای پرواز هواپیمای اسرائیلی از حریم هوایی عربستان به سمت ابوظبی تشکر کرد. کوشنر گفت: دوست دارم از مسئولان سعودی تشکر کنم که اجازه دادند تا هواپیمای اسرائیلی از حریم هوایی آنها عبور کند که این اولین بار در نوع خود است و تاکنون اصلا روی نداده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

داماد رئیس جمهور آمریکا از عربستان سعودی برای پرواز هواپیمای رژیم صهیونیستی از حریم هوایی عربستان به سمت ابوظبی تشکر کرد.

به گزارش  تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، جراد کوشنر داماد رئیس جمهور آمریکا امروز در سخنان خود در ابوظبی مدعی شد که توافقنامه امارات و "اسرائیل" مسیر آنچه او آن را "صلح در خاورمیانه" خواهند، تغییر خواهد داد.

وی همچنین ادعا کرد: ما می توانیم با شکست موانع و همکاری تاریخ ساز شویم و پیام امیدواری برای فلسطینی ها داشته باشیم. همگان مشتاق گذر از موانع گذشته هستند و صلح برای فلسطینی ها آماده است؛ هرگاه تمایل به آن داشته باشند.

کوشنر گفت: من از محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به خاطر اینکه اجازه داد تا هواپیمای اسرائیل از فراز این کشور عبور کند، تشکر می کنم.

وی افزود: دوست دارم از مسئولان سعودی تشکر کنم که اجازه دادند تا هواپیمای اسرائیلی از حریم هوایی آنها عبور کند که این اولین بار در نوع خود است و تاکنون اصلا روی نداده بود.

نظرات بینندگان