arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۹

سوارس با یوونتوس به توافق رسید

رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده‌اند که باشگاه یوونتوس بر سر شروط شخصی لوئیس سوارس با این مهاجم اروگوئه‌ای توافق کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده‌اند که باشگاه یوونتوس بر سر شروط شخصی لوئیس سوارس با این مهاجم اروگوئه‌ای توافق کرده است.

به گزارش تسنیم، با قرار گرفتن گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی یوونتوس در مسیر انتقال به تیم اینتر میامی، حالا یوونتوس بیش از پیش به جذب یک مهاجم جدید نیاز دارد و سوارس گزینه‌ای بوده که برای پر کردن جای ایگواین انتخاب شده است.

طبق گزارش شبکه «اسکای اسپورت ایتالیا»، «اسپورت ایتالیا» و نشریات گاتزتادلواسپورت و کوریره دلواسپورت، سوارس شروط خود برای بازی در تورین را اعلام کرده و یوونتوس هم آنها را پذیرفته است. این توافق مشروط به انتقال سوارس به عنوان بازیکن آزاد است.

سوارس در حال مذاکره با باشگاه بارسلونا است تا یک سال زودتر از پایان قراردادش با این تیم نوکمپ را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند و باید دید که آیا چنین اجازه‌ای به او داده خواهد شد یا نه. او در برنامه‌های سرمربی جدید بارسا، رونالد کومان جایی ندارد و چه به عنوان بازیکن آزاد یا با پرداخت رقمی به بارسلونا باید نوکمپ را ترک کند.

نظرات بینندگان