arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۲ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹

ترامپ: بایدن رئیس‌جمهور شود اعتیاد و خودکشی افزایش می‌یابد / مردم آمریکا به زودی درباره واکسن کووید-۱۹ شگفت زده خواهند شد

رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در کنفرانس خبری مدعی شد در صورتی که نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروزی شود معتادان و خودکشی در این کشور افزایش خواهد یافت. وی که در کنفرانس خبری در کاخ سفید صحبت می‌کرد، افزود: «اظهارات سیاسی می‌شنویم که مردم را درباره واکسن کرونا نگران می‌کند. واکسن کرونا امن خواهد بود و مردم آمریکا به زودی درباره واکسن کووید-۱۹ شگفت زده خواهند شد.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در کنفرانس خبری مدعی شد در صورتی که نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروزی شود معتادان و خودکشی در این کشور افزایش خواهد یافت.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه مدعی شد که واکسن ویروس کرونا در ماه اکتبر آماده ارائه خواهد بود.

وی که در کنفرانس خبری در کاخ سفید صحبت می‌کرد، افزود: «اظهارات سیاسی می‌شنویم که مردم را درباره واکسن کرونا نگران می‌کند. واکسن کرونا امن خواهد بود و مردم آمریکا به زودی درباره واکسن کووید-19 شگفت زده خواهند شد.»

در حالی که بحران شیوع ویروس کرونا باعث بیکاری بیش از 30 میلیون آمریکایی شده ترامپ در این کنفرانس خبری مدعی شد که طی 10 ماه نخست سال 2021 ده میلیون شغل ایجاد خواهد کرد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه کنفرانس خبری خود به اتهام زنی علیه «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری  2020 پرداخت.

وی گفت: «بایدن مصمم است که بخش انرژی آمریکا را نابود کند و بایدن و دموکرات‌های رادیکال باعث ویرانی اقتصاد آمریکا خواهند شد.»

ترامپ در بخش دیگری از سخنانش گفته طرح بایدن برای مقابله با ویروس کرونا تعطیلی دوباره اقتصاد بوده که این به معنای از دست رفتن میلیون‌ها شغل و افزایش  خودکشی و پناه بردن به مواد مخدر خواهد بود.

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: «بایدن می‌خواهد کشور ما را تسلیم ویروس کند و فرصت‌های شغلی را به چینی‌ها بدهد.»

وی اضافه کرد: «چین از ثروت ما برای ساخت زرادخانه تسلیحاتی خود استفاده می‌کند و بایدن یک پیاده نظام در دستان چین بوده و آنها آرزوی رسیدن وی به قدرت را دارند.»

ترامپ در این کنفرانس خبری با «احمق» توصیف کردن بایدن گفت: «چین طی سال‌های گذشته برای ما ویروس ارسال کرده و نمی‌دانم چرا این کار را انجام می‌دهد.»

نظرات بینندگان