arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۱

آخرین وضعیت دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال/ ایران - ژاپن در آزادی!

سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال از آخرین وضعیت برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی با تیمهای امارات، نیجریه، ژاپن، کویت و عمان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال از آخرین وضعیت برگزاری دیدارهای دوستانه تیم ملی با تیمهای امارات، نیجریه، ژاپن، کویت و عمان خبر داد.

امید جمالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت بازیهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: فدراسیون فوتبال نیجریه به دلیل لغو بی مورد دیدار دوستانه تیمهای ملی فوتبال نیجریه و ایران در سال 2010، به دلیل قرارداد رسمی که بابت آن بازی بسته شده بود باید به فدراسیون فوتبال ایران خسارت مالی می داد.

وی در همین خصوص اظهار داشت: به دلیل محکوم شدن به پرداخت این خسارت مسئولان فدراسیون فوتبال نیجریه اعلام کردند که در تاریخ 16 آوریل( بیست و هشتم فروردین) حاضر به برگزاری این دیدار دوستانه هستند اما این درخواست آنها به دو دلیل مورد موافقت کی روش قرار نگرفته است، اول آنکه طبق اطلاعاتی که ما به دست آورده ایم تیم ملی فوتبال نیجریه در این دیدار دوستانه بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارد و مورد دوم اینکه بنا به درخواست کی روش به احتمال قوی تیم ملی فوتبال ایران یک روز بعد یعنی در تاریخ 17 آوریل به مصاف تیم ملی امارات خواهد رفت.

سرپرست کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ما هنوز پاسخ فدراسیون فوتبال نیجریه را به طور رسمی نداده ایم، در خصوص بازی دوستانه با تیم ملی امارات افزود: این بازی به درخواست کی روش بوده و در این زمینه توافقات حاصل شده است.

وی در خصوص دیدار دوستانه تیمهای ملی فوتبال ایران و ژاپن خاطر نشان کرد: این دیدار دوستانه بنا به درخواست ما بوده و مثل اینکه در خصوص این بازی نیز کفاشیان مذاکراتی را با مسئولان فدراسیون ژاپن انجام داده که آنها نیز به طور شفاهی با برگزاری این دیدار اعلام کرده اند اما هنوز آنها به طور رسمی پاسخ ما را نداده اند.

جمالی در خصوص زمان و مکان این بازی اظهار داشت: طبق درخواست رسمی فدراسیون فوتبال ایران قرار است این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار شود و به احتمال زیاد در ماه اکتبر( مهرماه) خواهد بود.

وی در خصوص سایر دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران نیز تصریح کرد: بنا به درخواست کی روش ما دو درخواست رسمی برای برگزاری دیدارهای دوستانه به فدراسیون های فوتبال عمان و کویت داده ایم اما هنوز آنها پاسخی به ما نداده اند.
نظرات بینندگان