arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹

اندروید ۱۱ برای تلفن‌های پیکسل در دسترس است

گوگل اکنون ساخت پایدار به روزرسانی اندروید ۱۱ را برای تلفن‌های پیکسل ارائه می‌دهد. این به روزرسانی شامل سری دستگاه‌های پیکسل ۲، پیکسل ۳، پیکسل ۳a، پیکسل ۴ و پیکسل ۴a است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوگل اکنون ساخت پایدار به روزرسانی اندروید ۱۱ را برای تلفن‌های پیکسل ارائه می‌دهد. این به روزرسانی شامل سری دستگاه‌های پیکسل ۲، پیکسل ۳، پیکسل ۳a، پیکسل ۴ و پیکسل ۴a است.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، می‌توانید با رفتن به قسمت Settings> System> Advanced> System update، به روزرسانی را بارگیری کنید.


اندروید ۱۱ از چندین ویژگی جدید برخوردار است که بسیاری از آن‌ها بر روی پیام رسانی و اعلان‌ها متمرکز شده اند. اکنون اعلان‌ها یک قسمت جداگانه برای برنامه‌های پیام رسانی نشان می‌دهد که به شما کمک می‌کند پیام‌ها را از سایر اعلان‌های تلفن خود جدا کنید.


ویژگی جدید Bubbles، عناصر شناور را در لبه صفحه نشان می‌دهد، که گپ‌های اخیر از همه برنامه‌های پیام رسانی شما را در خود جای داده است. اندروید ۱۱ همچنین از ویژگی جدید ضبط صفحه نمایش برخوردار است. این توسط اکثر OEM‌های شخص ثالث در حال حاضر در نرم افزار آن‌ها گنجانده شده است، اما برای دستگاه‌های پیکسل جدید خواهد بود.


منوی دکمه پاور کاملاً اصلاح شده است. اکنون با فشار دادن و نگه داشتن دکمه روشن / خاموش، تمام دستگاه‌های هوشمند خانه خود را مشاهده خواهید کرد. همچنین گزینه‌های پرداخت شما را نشان می‌دهد تا به سرعت با NFC پرداخت کنید. اعلان پخش کننده رسانه اکنون به شما امکان می‌دهد دستگاه خروجی صدا را به سرعت بین بلندگوی تلفن، هدفون یا دستگاه دارای Chromecast در نزدیکی خود تغییر دهید.


اندروید اوتو در حال حاضر در اندروید ۱۱ بی سیم است، به شرطی که سیستم صوتی خودروی شما سازگار باشد. در قسمت حریم خصوصی، اندروید ۱۱ دو ویژگی جدید را به شما معرفی می‌کند. اکنون می‌توانید به مجوز‌ها برای برنامه‌ها دسترسی یک باره بدهید. به این ترتیب، پس از پایان کار با استفاده از برنامه، نگران غیرفعال کردن دستی مجوز نباشید یا تعجب کنید که آیا در پس زمینه از آن استفاده می‌کنید. دوم، اگر مدتی از برنامه‌ای استفاده نشده است، Android به طور خودکار مجوز‌های خود را لغو می‌کند تا دسترسی به داده را در پس زمینه حفظ نکند.

اندروید ۱۱
گوگل همچنین در حال افزایش تعداد به روزرسانی‌های امنیتی و حریم خصوصی است که می‌توانند از طریق گوگل پلی به دستگاه شما ارسال شوند، بنابراین تلفن شما نیازی به دریافت به روزرسانی کامل سیستم عامل برای آن‌ها ندارد. این به روزرسانی‌ها را می‌توان مانند به روزرسانی‌های برنامه در پس زمینه اجرا کرد.


برای کاربران Android Enterprise، اندروید ۱۱ نمایه کاری جدیدی را ارائه می‌دهد که به بخش فناوری اطلاعات اجازه می‌دهد بدون دسترسی به اطلاعات نمایه شخصی شما، دستگاه را مدیریت کند. سرانجام، دارندگان دستگاه پیکسل همچنین برخی ویژگی‌های منحصر به فرد مانند پیشنهادات برنامه در صفحه اصلی بر اساس برنامه روزانه شما و اقدامات کلی جدید را که به شما امکان می‌دهد از یک برنامه عکس بگیرید و متن و تصاویر را انتخاب کنید و موارد دیگر، دریافت خواهید کرد. غیر از گوگل، وان پلاس، اوپو، ریلمی و شیائومی نیز به روزرسانی اندروید ۱۱ خود را امروز در دسترس قرار می‌دهند.

نظرات بینندگان