arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹

لایو خبر - ۲۰ شهریور ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قیمت دلار، امروز ۲۰ شهریور ۹۹
۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۷

قیمت دلار امروز پنجشنبه ۲۰ شهریور ۹۹ در صرافی‌های با ۵۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۲۸۰۰ تومان تعیین شد.

قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها نیز ۲۲۷۰۰ تومان است.

قیمت فروش و خرید یورو نیز ۲۷ هزار و ۲۶۹۰۰ تومان است.

انتخابات زودهنگام ژاپن پیش از انتخابات آمریکا
۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۶

وزیر دفاع ژاپن از برگزاری انتخابات زودهنگام در کشورش خبر داد و گفت که این انتخابات قبل از انتخابات ماه نوامبر ریاست جمهوری آمریکا، در اکتبر (مهرماه) برگزار می شود. دو هفته قبل بود که شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن در ظرف یک هفته دو بار به بیمارستان مراجعه کرده بود و بعد از وخیم شدن وضعیت سلامتی‌اش کناره‌گیری خود را در نشستی خبری اعلام کرد.

عامل زلزله ۳ ریشتری دیشب، گسل مشاء بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۶

حمیدرضا نانکلی، رئیس اداره ژئودزی و ژئودینامیک سازمان نقشه برداری کشور، اعلام کرد: در ساعت ۲۲:۱۷ روز چهارشنبه، زمین لرزه‌ای با بزرگای ۳ در مختصات ۳۵.۷۲۰ درجه شمالی و ۵۲.۱۲۰ درجه شرقی، نزدیک دماوند، در فاصله حدود ۷۰ کیلومتری تهران و در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داد. گسل مشا با طول ۲۰۰ کیلومتر که از گسل‌های فعال و لرزه خیر تهران بوده که مسبب زلزله ۳ ریشتری دماوند است.

وی ادامه داد: کانون این زلزله در نزدیکی کانون زلزله ۱۹ اردیبهشت ماه ۹۹ با بزرگای ۵ است و زمین لرزه ۳ ریشتری امروز در همان قطعه گسل مشا رخ داده است. اداره کل زمین سنجی و نقشه برداری زمینی سازمان نقشه برداری کشور، به طور مرتب نتایج ایستگاه‌های ژئودینامیک و دستگاه‌های ثقل سنج خود را پایش می‌کند و به محض دریافت اطلاعات جدیدتر، گزارش خواهد شد.

آتش‌سوزی ۵ شهر کوچک ایالت اورگون را نابود کرد
۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۵

«کیت براون» فرماندار «اورگون» آمریکا گفت که آتش‌سوزی بی‌سابقه جنگل‌ها در این ایالت پنج شهر کوچک را نابود کرده است. «دیترویت، بلو ریور، ویدا، لین کاونتی، فینیکس و تلنت» پنج شهری هستند که نابود شده‌اند.

تکذیب بازگشت استراماچونی به استقلال
۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۵

از دیشب خبری مبنی بر بازگشت سرمربی ایتالیایی استقلال به این تیم رسانه ای شده اما جیانلوکا دی ‌مارتزیو، خبرنگار مشهور شبکه اسکای اسپرت ایتالیا که از نزدیک ترین خبرنگاران به آندره‌آ استراماچونی است در اینستاگرام در پاسخ به کاربران کنجکاو ایرانی که در خصوص احتمال بازگشت مربی ایتالیایی از او سوال پرسیده بودند این موضوع را تکذیب کرد و مدعی شد که هیچ توافقی در این خصوص انجام نشده است.

دی مارتزیو پیش از این مذاکره استقلال و استرا را تایید کرده بود.

یارانه شهریورماه امشب واریز می‌شود
۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۳

یکصد و پانزدهمین مرحله واریز یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی مربوط به شهریورماه امشب ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

در این دوره، سومین قسط وام یک میلیون تومانی به مبلغ ۳۵ هزار تومان از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات دریافت کرده‌اند، کسر می‌شود.

سفر ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به خراسان رضوی در ۵ ماهه اول سال
۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۲

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: شمار مسافران این استان طی پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزون بر ۶.۵ میلیون نفر کاهش یافته است.

محمدصادق براتی تعداد مسافران ورودی به این استان را در پنج ماه نخست پارسال ۱۶ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۳۲ نفر ذکر و بیان کرد: در مدت مشابه امسال شمار مسافران وارد شده به خراسان رضوی ۹ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۸۷۶ نفر بوده است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت میزان ورود مسافر به خراسان رضوی ۴۶ درصد و تعداد زائران و مسافران مشهدالرضا (ع) ۴۱ درصد کمتر شده است.

عربستان و بحرین با عبور تمام پروازهای اسرائیل از آسمان خود موافقت کردند، نه فقط پروازها با مقصد یا مبدأ امارات
۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۰:۵۰

«جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا گفت: عربستان و بحرین نه تنها به پروازها با مقصد یا مبدا امارات، بلکه به تمام پروازهای اسرائیل اجازه عبور از حریم هوایی خود را خواهند داد.

وی ضمن تشکر از «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی و «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی برای صدور اجازه پروازهای اسرائیل، این موضوع را یک میان بر مهم برای پروازهای این رژیم به سمت شرق برشمرد.

نظرات بینندگان