arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۹

لایو خبر - ۲۱ شهریور ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قیمت ۵۰۰ میلیون تومانی مسکن مهر «روی خاک»
۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۷

مدیرعامل شهر جدید پردیس گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال ۹۵ درصد از واحد‌های مسکن مهر را تحویل می‌دهیم و فقط ۵ درصد باقی می‌ماند که واحد‌هایی است که به تازگی ساخت آن‌ها شروع شده است.

هدایت درباره اینکه ۵ درصد مورد اشاره شما هم اکنون روی خاک است و با قیمت حدود ۵۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود، آیا این معاملات قانونی است؟ گفت: این پروژه‌ها قرارداد‌های ۵ برگی دارند و اختیار واگذاری آن به عهده مالکان است. در حال حاضر واحد‌های مذکور در مرحله فونداسیون قرار دارند و خرید و فروش آن‌ها قانونی است.

وی گفت: این پروژه‌ها همگی در فاز ۸ هستند.

کرونا احتمالا تا ۲ سال دیگر تحت کنترل قرار می‌گیرد
۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۷

دفتر مطبوعاتی سازمان جهانی بهداشت (WHO) ضمن اعلام این که میزان سرایت و شدت ویروس کرونا از ۶ ماه قبل تغییر نکرده، به خبرگزاری روسی «تاس» درباره زمان پایان همه‌گیری کرونا گفت این سازمان زمان پایان بحران مذکور را نمی‌داند اما تصور بر این است که این بیماری در دو سال آینده تحت کنترل قرار خواهد گرفت.

تکذیب شایعات درباره وضعیت جسمی امیر کویت
۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۶

فرماندهی ستاد ارتش کویت طی پیامی توئیتری با تکذیب برخی شایعات در خصوص وضعیت جسمی «شیح صباح الاحمد الاصباح» امیر این کشور، شرایط وی را باثبات توصیف کرد. این فرماندهی از مردم خواسته است اخبار را تنها از منابع رسمی دریافت کنند.

دربار پادشاهی کویت نیز اعلام کرده که شرایط جسمی امیر این کشور باثبات بوده و وی در آمریکا در حال درمان است.

مایک پنس: اوباما برای ایران بسته‌های پول نقد می‌فرستاد
۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۶

مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا در ویدئویی که بامداد جمعه در حساب توئیتری خود منتشر کرده می‌گوید: «در حالی که دولت قبلی برای ایران بسته‌های پول نقد می‌فرستاد، رئیس‌جمهور ترامپ ما را از توافق هسته‌ای خارج کرده و شدیدترین تحریم‌ها را علیه اصلی‌ترین دولت حامی تروریسم اعمال کرد.»

شلیک موفق موشک ساحل به دریای «قادر»
۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۵

در مراحل اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش موشک کروز قادر با شلیک از سایت های موشکی ساحل به دریای نیروی دریایی ارتش، شناور هدف در فاصله بیش از ۲۰۰ کیلومتری را با موفقیت مورد اصابت قرار داد.

آیت‌الله صانعی در بیمارستان بستری شد
۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۴

آیت‌الله یوسف صانعی از مراجع تقلید به دلیل شکستگی استخوان لگن در یکی از بیمارستان‌های قم بستری شد.

یکی از اعضای دفتر این مرجع تقلید گفت: آیت‌الله صانعی شب گذشته به دلیل پیچ‌خوردگی پا، دچار شکستگی استخوان لگن و همچنین مچ دست شده‌اند. وی یادآور شد: این مرجع تقلید در حال حاضر در بیمارستان نکویی قم بستری است.

به گفته وی، حال عمومی آیت‌الله صانعی مطلوب است اما به دلیل وضعیت جسمانی که دارند مشکلاتی نیز وجود دارد. وی خاطرنشان کرد: منتظر اعلام نظر نهایی پزشک متخصص در رابطه با بیهوشی و عمل جراحی بر روی این مرجع تقلید هستیم.

انجمن صنایع لبنی: هر قالب کره ۱۰۰گرمی ۸۰۰۰ تومان خواهد شد
۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۳

عضو هیات مدیره انجمن صنایع فرآورده های لبنی با اشاره به اینکه کره از گروه کالاهای مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی خارج شده است و اگر کسی قصد واردات کره داشته باشد باید از ارز نیمایی استفاده کند، گفت: باید در این بخش بر تولیدات داخل تکیه کنیم. براساس مصوبه چربی ستاد تنظیم بازار قیمت هر قالب ۱۰۰گرمی کره ۸۰۰۰ تومان خواهد شد.

معاون پومپئو: اختلافات کشورهای عربی با قطر فقط جیب ایران را پر می‌کند
۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۰:۴۳

«دیوید شنکر» معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک می‌گوید تلاش واشنگتن برای حل اختلافات بین کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس - از جمله عربستان سعودی، بحرین، مصر و امارات عربی متحده با قطر - ارتباطی به نزدیک شدن انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده ندارد.

وی با تکرار اتهام‌زنی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: «به نظر ما، این [اختلافات] به دلیل مجبور کردن قطر برای عبور پروازهای خارجی‌اش از [حریم هوایی ایران]، جیب رژیم تهران را پر می‌کند. این [اختلافات] همچنین قطری‌ها و کسانی که در پروازهای خطوط هوایی قطر هستند در خطر قرار می‌دهد».

نظرات بینندگان