arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۲ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹

فرمانده نیروی هوایی آمریکا: احتمالا یک جنگ بزرگ در آینده با مشارکت ما انجام خواهد گرفت / جنگ آینده از سواحل ما دور نخواهد بود

چارلز براون، فرمانده نیروی هوایی آمریکا، مکان احتمالی یک جنگ بزرگ آینده را با مشارکت این کشور اعلام کرد. به گفته براون، جنگ آینده با مشارکت آمریکا مشابه درگیری‌های دو دهه گذشته نخواهد بود. وی گفت: «جنگ آینده از سواحل ما دور نخواهد بود».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی هوایی آمریکا: احتمالا یک جنگ بزرگ در آینده با مشارکت ما انجام خواهد گرفت / جنگ آینده از سواحل ما دور نخواهد بود

فرمانده نیروی هوایی آمریکا مکان احتمالی یک جنگ بزرگ آینده را که با مشارکت کشورش به وقوع خواهد پیوست، اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از Defence News گزارش داد، چارلز براون، فرمانده نیروی هوایی آمریکا، مکان احتمالی یک جنگ بزرگ آینده را با مشارکت این کشور اعلام کرد.

به گفته براون، جنگ آینده با مشارکت آمریکا مشابه درگیری‌های دو دهه گذشته نخواهد بود.

وی گفت: «جنگ آینده از سواحل ما دور نخواهد بود».

این ژنرال آمریکایی اطمینان دارد که جنگ آینده با مشارکت آمریکا با توجه به تلفات نظامی و خطراتی که برای ملت این کشور وجود دارد، یادآور جنگ جهانی دوم و اتفاقاتی که بر سر آمریکا آمد، خواهد بود.

این نشریه خاطر نشان می‌کند که فرمانده جدید نیروی هوایی آمریکا با مخالفت نمایندگان کنگره که مخالف تعطیلی پایگاه‌های نظامی با هواپیماهای منسوخ در مناطق خود هستند، مواجه خواهد شد.

همچنین این نشریه خاطرنشان کرد که عمده هزینه‌های نوسازی در دوران رهبری براون بر عهده شرکت نظامی –صنعتی Northrop Grumman است که مسؤول ایجاد بمب افکن‌های استراتژیک سنگین بی-۲۱ و راکت‌های بین قاره‌ای جدید بازدارنده استراتژیک Ground based است.

در ماه سپتامبر، والری اینسینا، روزنامه نگار نشرینه Defence News، در مورد بازید از مرکز عملیات رزمی، ایجاد شده در پایگاه نیروی دریایی آمریکا اندروز؛ جایی که وی عملیات شبیه سازی شده‌ای از «سیستم کنترل جنگ انقلابی» را مشاهده کرد گفت که طی آن پاسخ واشنگتن به حمله یک دشمن بالقوه (احتمالاً مسکو) نشان داده شد.

نظرات بینندگان