arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹

لایو خبر - ۲۳ شهریور ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازگرداندن متهم ۲۰۰ میلیاردی به کشور
۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۶

رئیس پلیس اینترپل ناجا گفت: یک کلاهبردار که با راه اندازی صرافی اقدام به کلاهبرداری از ۱۸۰ نفر کرده بود توسط ماموران پلیس بین الملل به کشور استرداد شد.

سردار هادی شیرزاد بیان کرد: شاکیان تاکنون مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان کلاهبرداری را که این فرد از آنها انجام داده، به ثبت رسانده البته این رقم در حال افزایش است چرا که شاکیان بیشتری اعلام شکایت می‌کنند.

ریزش تونل در معدن منوجان / یک نفر فوت کرد
۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۵

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان از فوت یک نفر بر اثر ریزش معدن در شهرستان منوجان خبر داد. شهرستان منوجان در فاصله ۴۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

لبنان به هواپیمای باری ترکیه اجازه فرود نداد
۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۵

لبنان اعلام کرد که از فرود یک فروند هواپیمای باری ترکیه به فرودگاه بیروت به دلیل عبور از آسمان اراضی اسرائیل جلوگیری کرده است. لبنان ورود همه هواپیماها به بیروت را مشروط به عدم عبور از حریم هوایی اسرائیل کرده است.

رییس فرودگاه بین المللی بیروت گفت: یک فروند هواپیمای باری قرار بود که از عمان مستقیم به بیروت پرواز کند که به نظر می رسد اشتباهی از طرف ترکیه رخ داد و این هواپیما از حریم اراضی اشغالی عبور کرد.

برخورد اتوبوس با تریلی در اتوبان کرج-قزوین / ۳ کشته و ۸ مصدوم
۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۵

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی در لاین جنوبی اتوبان کرج-قزوین هشت نفر مصدوم شدند و سه نفر جان خود را از دست دادند. یک نفر از مصدومین به بیمارستان مدنی و ۷ نفر دیگر به بیمارستان امام جعفر صادق منتقل شدند. اتوبوس از مبدا تبریز به مقصد گرگان در حال حرکت بوده است.

نظرات بینندگان