arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۹

بسیج برای برقراری نظم در تهران وارد عمل شد/ تشکیل تیم های ضربت

سردار محمد یزدی، فرمانده سپاه تهران، در خصوص طرح امنیت محله محور سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: با استفاده از ظرفیت بسیج، در محلات مختلف شهر تهران پایگاه‌هایی تاسیس شده که با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی این پایگاه‌ها در تلاش هستیم تا امنیت محلات پایتخت و شهروندان را برقرار کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار محمد یزدی گفت: در محلات مختلف تهران تیم‌های ضربت تشکیل شده است تا مقابل اراذل و اوباش و سایر مخلین امنیت مردم مقابله کنند.

سردار محمد یزدی، فرمانده سپاه تهران، در خصوص طرح امنیت محله محور سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ به خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: با استفاده از ظرفیت بسیج، در محلات مختلف شهر تهران پایگاه‌هایی تاسیس شده که با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی این پایگاه‌ها در تلاش هستیم تا امنیت محلات پایتخت و شهروندان را برقرار کنیم.

او افزود: هدف از این طرح مقابله با اراذل و اوباش و تامین امنیت مردم در سطح شهر است. امروز در محلات مختلف تهران تیم‌های ضربت تشکیل شده تا مقابل اراذل و اوباش و سایر مخلین امنیت مردم مقابله کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ خاطر نشان کرد: این تیم‌ها علاوه بر وظایف ذکر شده با جرائمی همچون سرقت و کیف قاپی نیز مقابله جدی می‌کنند. هدف ما تثبیت امنیت محله محور در شهر تهران است تا مردم با آسایش به زندگی خود بپردازند.

این مقام ارشد نظامی در پایان گفت: طرح امنیت محله محور با همکاری و هماهنگی کامل با نیروی انتظامی و دستگاه قضا در دستور کار قرار گرفته است و از زمان اجرای این طرح امنیت محلات تهران ارتقا یافته است.

نظرات بینندگان