arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۹

اف بی آی: روسیه برای اخلال در انتخابات ۲۰۲۰ و تقبیح جو بایدن بسیار فعال است

رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا روز پنجشنبه گفت که روسیه همچنان برای اخلال در انتخابات بسیار فعال است. ورای مدعی شد که تلاش های کرملین بر تقبیح و تحقیقر کردن بایدن معاون رییس جمهوری سابق آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ است. ورای در ادامه تاکید کرد که ما دخالت خارجی در انتخابات را تحمل نخواهیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا روز پنجشنبه گفت که روسیه همچنان برای اخلال در انتخابات بسیار فعال است.

به گزارش ایرنا از شبکه یو اس دی، کمتر از دو ماه مانده به برگزاری زمان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، "کریس ورای" رییس پلیس اف بی آی به نمایندگان گفت که روسیه همچنان نقش فعالی در دخالت انتخابات و تقبیح جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات دارد.

ورای به کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان گفت: اتفاق نظر جامعه اطلاعاتی این است که روسیه همچنان به تلاش برای تأثیرگذاری در انتخابات ما ادامه می دهد.

رییس اف بی آی مدعی شد که تلاش های کرملین بر تقبیح و تحقیقر کردن بایدن معاون رییس جمهوری سابق آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ است.

ورای در ادامه تاکید کرد که ما دخالت خارجی در انتخابات را تحمل نخواهیم کرد.

رییس اف بی آی همچنین به نمایندگان مجلس در مورد اعتراضات سه ماه ضد نژادپرستانه در سراسر آمریکا و رفتارهای خشونت آمیز پلیس با معترضین گزارش ارائه کرد.

ورای در نهایت تایید کرد که اکثر اعتراضات ضد نژادپرستانه در آمریکا صلح آمیز بوده اند.

اعتراضات سراسری آمریکا پس از کشته شدن سیاه‌پوستی به نام «جورج فلوید» در شهر مینیاپولیس ایالت مینه‌سوتا، برپا شد و همچنان ادامه دارد.

این اعتراضات که بیش از سه ماه متوالی ادامه داشته، در برهه‌ای به دلیل دخالت مأموران فدرال به دستور ترامپ برای سرکوب معترضان شدت گرفت، اما انتقاد شدید از نحوه سرکوب معترضان موجب شد دولت ترامپ دستور دهد مأموران فدرال خیابان‌ها را ترک کنند.

با این وجود ترامپ تهدید کرد در صورتی که مقامات محلی نتوانند به این اعتراضات خاتمه دهند، بار دیگر مأموران فدرال را به خیابان‌های این شهر گسیل خواهد کرد.

نظرات بینندگان