arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۹

ادعای نتانیاهو: تلاش‌های ایران و نایبانش در غزه و لبنان برای جلوگیری از گسترش صلح، موفق نخواهد شد / به هرکسی که علیه ما حمله کند، ضربه می‌زنیم / دایره صلح را به کشورهای بیشتری توسعه خواهیم داد

نخست‌وزیر اسرائیل گفت: «روز گذشته، دفتر سرمایه‌گذاری ابوظبی اعلام کرد که اولین شعبه خود در اسرائیل را افتتاح می‌کند. صلح واقعی این شکلی است، صلح برای صلح. ما در حال آغاز عصر جدیدی در خاورمیانه هستیم». او مدعی شد: «تلاش‌های ایران و نوابش در غزه و لبنان برای جلوگیری از گسترش صلح، موفق نخواهد شد. ما به هرکسی که علیه ما حمله کند، ضربه می‌زنیم و دایره صلح را به کشورهای بیشتری توسعه خواهیم داد».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نخست‌وزیر اسرائیل با ادعای اینکه محور مقاومت در منطقه نمی‌تواند سازش با کشورهای عربی را عقیم کند، مدعی شد به هر کسی که به این رژیم حمله کند، ضربه می‌زنند.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در روزهای اخیر از امضای توافق عادی‌سازی روابط با دولت‌های امارات عربی متحده و بحرین ذوق‌زده است، زبان به تهدید محور مقاومت در منطقه گشود.

به نوشته صفحه توئیتر سخنگوی نخست‌وزیری اسرائیل، نتانیاهو امروز (جمعه) گفت: «ما در واشنگتن تاریخ‌سازی کردیم. ما دو توافق صلح تاریخی با امارات و بحرین انجام دادیم. همه ما اولین ثمرات این توافق‌ها را به زودی مشاهده می‌کنیم که برای نسل‌ها باقی خواهند ماند».

وی همچنین توضیح داد: «روز گذشته، دفتر سرمایه‌گذاری ابوظبی اعلام کرد که اولین شعبه خود در اسرائیل را افتتاح می‌کند. صلح واقعی این شکلی است، صلح برای صلح. ما در حال آغاز عصر جدیدی در خاورمیانه هستیم».

بر این اساس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «تلاش‌های ایران و نوابش در غزه و لبنان برای جلوگیری از گسترش صلح، موفق نخواهد شد. ما به هرکسی که علیه ما حمله کند، ضربه می‌زنیم و دایره صلح را به کشورهای بیشتری توسعه خواهیم داد».

نتانیاهو درباره تمایل کشورهای عربی دیگر برای سازش با رژیم صهیونیستی نیز افزود: «فعلا همین را به شما بگویم، کشورهای بیشتری [آماده صلح] خواهند بود».

شامگاه سه‌شنبه بود که نتانیاهو طی مراسمی در کاخ سفید با حضور رئیس‌جمهور آمریکا و وزرای خارجه بحرین و امارات توافق عادی‌سازی روابط با این دو کشور خاورمیانه را امضا کرد.

امروز همچنین «مارک میدوز» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید گفت پنج کشور دیگر به صورت جدی امضای توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را پیگیری می‌کنند.

نظرات بینندگان