arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۹

پزشک معالج مهران رجبی: او یک هفته است که به خاطر کرونا در زنجان بستری شده / متاسفانه شرایط او بسیار وخیم است؛ مردم دعا کنند / او فعلا نمی‌تواند با هیچ‌کسی ملاقات داشته باشد

پزشک معالج مهران رجبی در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان با اشاره به وضعیت عمومی وی گفت: حال عمومی این هنرمند ارزنده کشورمان خوب نیست و مردم برایش دعا کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پزشک معالج مهران رجبی در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان با اشاره به وضعیت عمومی وی گفت: حال عمومی این هنرمند ارزنده کشورمان خوب نیست و مردم برایش دعا کنند.

به گزارش تسنیم، ساخت سریال شهید مجید شهریاری هفته گذشته با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زنجان آغاز به کار کرد و قرار است در این سریال که از اوایل سال 1400 به روی آنتن خواهد رفت دوران کودکی تا لحظه ترور این شهید هسته‌ای کشورمان را به تصویر بکشد.

یکی از بازیگران این سریال تلویزیونی "مهران رجبی" بازیگر شناخته شده کشورمان است که شخصیت "مش باقر" پدربزرگ شهید مجید شهریاری را ایفا می‌کند. متاسفانه این بازیگر چند روزی است که در زنجان مبتلا به کرونا شده است و در زنجان و در بیمارستان امام حسین(ع) بستری شده است.

الهام صدر، فوق تخصص عفونی و پزشک معالج مهران رجبی در بیمارستان امام حسین(ع) در زنجان اظهار داشت: حال عمومی مهران رجبی خوب نیست و از مردم می‌خواهم برای بهبودی او دعا کنند.

وی با بیان اینکه حدود یک هفته‌ای است که مهران رجبی در این بیمارستان بستری شده است، گفت: او به بیماری کووید 19 مبتلا شده است و متاسفانه شرایط وی بسیار وخیم است.

پزشک معالج مهران رجبی در بیمارستان امام حسین(ع) با بیان اینکه فعلا مشخص نیست او چه زمانی از بیمارستان مرخص شود، گفت: مهران رجبی فعلا نمی‌تواند با هیچ‌کسی ملاقات داشته باشد.

نظرات بینندگان