arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۷ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۹

اعتراض پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا: از نام کامل خلیج‌ فارس استفاده کنید

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان اصلاح و استفاده از نام کامل «خلیج فارس» در صفحه توییتر AFC شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهان اصلاح و استفاده از نام کامل «خلیج فارس» در صفحه توییتر AFC شد.

به گزارش روز جمعه باشگاه پرسپولیس، در این نامه آمده است: با توجه به مصاحبه پیش از دیدار پرسپولیس و التعاون که توسط «حمید مطهری» مربی تیم فوتبال پرسپولیس، انجام شد، متاسفانه در صفحه توییتر کنفدراسیون و لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و همینطور صفحه رسمی کنفدراسیون در اینستاگرام، به جای استفاده از نام کامل «خلیج فارس» از کلمه خلیج به تنهایی استفاده شد که عجیب به نظر می‌رسد.

در ادامه آمده است: این مساله با اعتراض مردم و کاربران ایرانی روبرو شده است که در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها بازتاب زیادی داشت. مورد تقدیر و انتظار است که عبارات بیان شده از سوی مربی تیم فوتبال پرسپولیس به صورت کامل توییت‌ شود و واژه خلیج فارس نیز به شکل کامل آن در صفحه ACL۲۰۲۰ در توییتر بارگذاری گردد. از شما درخواست می‌شود، این اصلاح هرچه سریعتر انجام شده و ما را از نتیجه آن مطلع سازید.

دیدار رفت ۲ تیم پرسپولیس و التعاون روز سه‌شنبه با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. این ۲ تیم امشب نیز از ساعت ۲۲:۳۰ و در دیدار برگشت در دوحه قطر باید به مصاف یکدیگر بروند.

نظرات بینندگان