arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۹

ترامپ: نتایج انتخابات ۲۰۲۰ هرگز نمی‌تواند دقیق باشد

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی با حمله به رای گیری پستی، گفت: نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ هرگز نمی‌تواند دقیق باشد. توئیت ترامپ در حالی منتشر شده که اکثر نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد وی از جو بایدن رقیب دموکراتش عقب‌تر است. ترامپ با این حال حملات خود علیه رای گیری پستی را ادامه داده و بر این باور است که حزب دموکرات قصد تقلب و دستکاری در نتایج انتخابات را دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر به شدت از رای گیری پستی انتقاد کرد و نتایج انتخابات ۲۰۲۰ را زیر سئوال برد.

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی با حمله به رای گیری پستی، گفت: نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 هرگز نمی تواند دقیق باشد.

توئیت ترامپ در حالی منتشر شده که اکثر نظرسنجی ها نشان می دهد وی از جو بایدن رقیب دموکراتش عقب تر است. ترامپ با این حال حملات خود علیه رای گیری پستی را ادامه داده و بر این باور است که حزب دموکرات قصد تقلب و دستکاری در نتایج انتخابات را دارد.

این در شرایطی است که بحران شیوع ویروس کرونا موجب شده است تا تمایل شهروندان آمریکایی برای شرکت در رای گیری پستی بیشتر از سال های قبل باشد.

کارشناسان انتخابات آمریکا نیز بر این باورند که احتمال تقلب و دستکاری در نتایج انتخابات بسیار ضعیف و پایین است.

در انتخابات 2016 میلادی یک چهارم آرا از طریق پستی ثبت شده بود. ترامپ پیش از این از حامیان و طرفدارانش خواسته بود تا 2 بار در انتخابات شرکت کنند هم به صورت پستی و هم حضوری.

نظرات بینندگان