arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۹

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا / رأی‌گیری زودهنگام در چند ایالت آغاز شد

رأی‌‌گیری زودهنگام برای انتخاب رئیس‌جمهور آمریکا از ساعاتی پیش در ایالت‌های «مینه‌سوتا»، «ویرجینیا»، «داکوتای جنوبی» و «وایومینیگ» آغاز شده است. رسانه‌های آمریکا یکی از دلایل برگزاری این رأی‌گیری‌های زودهنگام را جلوگیری از ازدحام افراد در شرایط شیوع کرونا ذکر کرده‌اند. با وجود این، برخی از کاربران فضای مجازی تصاویری از ایستادن شهروندان آمریکا در صف برای انداختن رأی خود به صندوق منتشر کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رأی‌گیری زودهنگام برای انتخابات رئیس‌جمهور آمریکا از امروز جمعه در چند ایالت آمریکا آغاز شد.

به گزارش فارس، رأی‌‌گیری زودهنگام برای انتخاب رئیس‌جمهور آمریکا از ساعاتی پیش در ایالت‌های «مینه‌سوتا»، «ویرجینیا»، «داکوتای جنوبی» و «وایومینیگ» آغاز شده است.

به نوشته پایگاه هیل، رأی‌دهندگان در ایالت ویرجینیا از امروز جمعه می‌توانند تا روز ۲ نوامبر با مراجعه حضوری به حوزه‌های انتخاباتی در سراسر این ایالت رأی خود را به صندوق بیندازند. رأی‌دهندگان همچنین برای رأی دادن به صورت پستی تا تاریخ ۲۳ اکتبر فرصت دارند.

در ایالت‌های مینه‌سوتا، داکوتای جنوبی و وایومینگ، شهروندانی که درخواست خود برای رأی‌دهی غیابی را ثبت کرده‌اند می‌توانند تا یک روز قبل از روز انتخابات (۳ نوامبر) به صورت پستی یا با مراجعه حضوری به نامزدهای مورد نظر خود رأی بدهند.

رسانه‌های آمریکا یکی از دلایل برگزاری این رأی‌گیری‌های زودهنگام را جلوگیری از ازدحام افراد در شرایط شیوع کرونا ذکر کرده‌اند.

با وجود این، برخی از کاربران فضای مجازی تصاویری از ایستادن شهروندان آمریکا در صف برای انداختن رأی خود به صندوق منتشر کرده‌اند.

«آماندا گلدن»، یک کاربر فضای مجازی با انتشار عکس زیر نوشته است: «۶ هفته تا روز انتخابات باقی مانده است، ولی رأی‌گیری زودهنگام در ویرجینیا از امروز آغاز شده. ده‌ها رأی‌دهنده، در حالی که هنوز این ساختمان در ریچموند هنوز باز نشده برای انداختن رأی خود به صورت حضوری در صف ایستاده‌اند.»

نظرات بینندگان