arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۰۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹

التعاون عربستان ۰_۱ پرسپولیس ایران / صعود پرسپولیس به صدر

در ادامه‌ی هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، از گروه C پرسپولیس ایران از ساعت ٢٢:٣٠ به مصاف التعاون عربستان رفت که این دیدار در نهایت همانند بازی قبلی دو تیم، با برتری نماینده ایران به پایان رسید. تک گل این دیدار را بشار رسن در دقیقه ۴۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با برتری برابر التعاون عربستان در صدر جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در ادامه‌ی هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، از گروه C پرسپولیس ایران از ساعت ٢٢:٣٠ به مصاف التعاون عربستان رفت که این دیدار در نهایت همانند بازی قبلی دو تیم، با برتری نماینده ایران به پایان رسید.

تک گل این دیدار را بشار رسن در دقیقه ۴۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در ١۵ دقیقه نخست این دیدار شاهد بازی پایاپایی از هر دو تیم بودیم اما هرچه زمان بازی می‌گذشت، قرمز پوشان پرسپولیس‌ بر بازی مسلط شدند اما با این حال نتوانستند در همان دقایق ابتدایی بازی فرصت آنچنانی خلق کنند. روی حرکات بشار رسن و ارسال‌هایی که از سمت چپ و راست انجام می‌شد، شاگردان گل‌محمدی موفق عمل نکردند تا به گل برسند. با این حال در دقیقه ١٣ پرسپولیس‌ توسط سیامک نعمتی این فرصت را داشت که به گل برسد اما شوت این بازیکن از درون محوطه جریمه التعاون به اوت رفت.

در ادامه این دیدار زرد پوشان التعاون سعی داشتند روی یکی دو حرکت دروازه پرسپولیس را با خطر روبه‌رو کنند که عملکرد خوب مدافعان قرمزپوش آنها را ناکام گذاشت.
.
در دقیقه ۴۴ این دیدار عیسی آل کثیر با یک شوت زیبا دروازه التعاون را هدف قرار داد اما شوت او با برخورد به تیرک دروازه راهی اوت شد.

 

اما در آغاز نیمه دوم، عیسی آل کثیر درون محوطه جریمه التعاون با خطای مدافع حریف نقش بر زمین شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. در ادامه بشار رسن با استفاده از این فرصت در دقیقه ۴٧ برای پرسپولیس گلزنی کرد.

در ادامه در دقیقه ۵٨ سعید آقایی توپ را به درون محوطه جریمه التعاون ارسال کرد اما آل‌کثیر به توپ نرسید تا ضربه‌ای به توپ بزند. لحظاتی بعد از این صحنه، روی یک پاس خوب وحید امیری درون محوطه جریمه التعاون با دروازه‌بان این تیم تک به تک شد که عملکرد خوب دروازه‌بان حریف اجازه نداد امیری گلزنی کند.

در ادامه در دقیقه ٧١ بشار رسن پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد اما شوت او با دخالت دروازه‌بان التعاون به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه تلاش وحید امیری هم بی نتیجه ماند. در نهایت پرسپولیس با تک گل رسن به یک برد ارزشمند رسید.

با این نتیجه پرسپولیس ٧ امتیازی شد و به صدر جدول گروه C رفت. پایین تر از پرسپولیس هم التعاون و الدحیل با ۶ امتیاز قرار دارند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، سیدج جلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، بشار رسن، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر ( ۶٩ آرمان رمضانی)

ترکیب التعاون: کاسیو دوس آنجوس، احمد عسیری، یاگو سانتوس، یاسین برناوی، حسن کادش، ریان الموسی، سدریک آمیسی، عبدالله الجوعی (۶٢ طاهر حسین)، فهد الرشیدی، عبدالمجید السواط (٢۵ ربیع صوفیانی) و میشل دیوک

نظرات بینندگان