arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹

تصادف دو پژو ۲۰۶ عامل ترافیک در بزرگراه‌های کردستان و امام علی(ع)

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مهم‌ترین تصادفات رانندگی پایتخت در ۲۴ساعت اخیر را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مهم‌ترین تصادفات رانندگی پایتخت در ۲۴ساعت اخیر را تشریح کرد.

سرهنگ احسان مومنی از واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ در بزرگراه کردستان خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۸ صبح امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه کردستان ورودی بزرگراه جلال آل احمد رخ داد که در پی آن راننده سواری پژو دچار مصدومیت و به بیمارستان منتقل شد.

مومنی علت این حادثه را که سبب ایجاد ترافیک پرحجم در بزرگراه کردستان شده بود، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه در پی سرعت غیر مجاز سواری پژو ۲۰۶ اعلام کرد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ همچنین درباره اینکه گفته می‌شود یک کشنده نیز صبح امروز در شرق تهران دچار حادثه شده بود، گفـت: موضوع این کشنده تصادف نبوده و در بررسی هایی که ماموران پلیس راهور انجام دادند، علت توقف آن در حاشیه بزرگراه یاسینی نقص فنی بود. این تریلی در ساعت ۸:۱۵ صبح امروز در محدوده اتوبان یاسینی زیر پل شهید بابایی به دلیل نقص فنی مجبور به توقف شده و منجر به انسداد این مسیر شد که با حضور عوامل راهور، کنترل بار ترافیکی و جابجایی این تریلی، وضعیت ترافیکی به حالت عادی بازگشت.

وی همچنین از وقوع حادثه‌ای دیگر برای یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ در شرق تهران خبر داد و گفت: در ساعت ۱۸:۴۶ عصر دیروز نیز برخورد سواری پژو با گاردریل های میانی بزرگراه امام علی(ع) سبب ایجاد ترافیک در این محدوده شد اما خوشبختانه راننده آسیب جدی ندید.

مومنی با بیان اینکه درپی این حادثه سواری پژو ۲۰۶ چندین بار به دور خود چرخیده و متوقف شده بود، گفت: علت این حادثه هم ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه است.

ایسنا

نظرات بینندگان