arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹

فرمانده سپاه: هر کسی را که در ماجرای ترور سردار سلیمانی نقش داشته، می‌زنیم؛ این یک پیام جدی است / کرک و پشم شما را به باد می‌دهیم / ما تا هر جا نشانه بگیریم می رویم؛ امروز تا مدیترانه رفته ایم اما ادامه می‌دهیم / آقای ترامپ! زمانی که عین الاسد را زدیم، فرض ما این بود که پاسخ می‌دهید؛ همان موقع صد‌ها موشک را آماده شلیک کرده بودیم / شما فکر می‌کنید ما در قبال خون برادر شهیدمان، یک سفیر زن را در آفریقای جنوبی می‌زنیم؟

فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به رئیس جمهور امریکا هشدار داد: وعده انتقام ما از شهادت سردار سلیمانی؛ قطعی، جدی و واقعی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به رئیس جمهور امریکا هشدار داد: وعده انتقام ما از شهادت سردار سلیمانی؛ قطعی، جدی و واقعی است.

به گزارش «انتخاب»، سردار سرلشکر حسین سلامی امروز در مراسم صبحگاه مشترک ستاد فرماندهی کل سپاه تاکید کرد: آقای ترامپ از انتقام ما شک نکنید زیرا کاملا قطعی و جدی است.

وی افزود: ما اهل شرف و جوانمردی هستیم و جوانمردانه و عادلانه انتقام می‌گیریم به همین علت هم بود که در عین الاسد سربازان شما را هدف قرار ندادیم.

سرلشکر سلامی افزود: ما کسانی را هدف قرار می‌دهیم که در شهادت سردار بزرگ سپهبد حاج قاسم سلیمانی مستقیم یا غیرمستقیم نقش داشتند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به دولتمردان امریکا افزود: شما فکر می‌کنید ما در قبال خون برادر شهیدمان یک سفیر زن را در آفریقای جنوبی می‌زنیم؟

سردار سلامی همچنین تصریح کرد: امریکایی‌ها بدانند هر کسی را که در ماجرای ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی نقش داشته است، می‌زنیم و این یک پیام جدی است.

فرمانده کل سپاه گفت: شما در حالی که به شدت گرفتار مشکلات داخلی خود هستید ما را تهدید به حمله هزار برابری می‌کنید، اما زمانی که عین الاسد را زدیم، فرض و پیش بینی ما این نبود که شما جواب نمی‌دهید، بلکه کاملا فرضمان این بود که پاسخ می‌دهید و همان موقع صد‌ها موشک را آماده شلیک کرده بودیم که اگر پاسخ دهید اهداف مورد نظر را ویران کنیم.

وی افزود: امروز هم همین است و اگر تار مویی از سر یک ایرانی کم شود، کرک و پشم شما را به باد می‌دهیم.

فرمانده کل سپاه گفت: این تهدید‌ها جدی است و ما جنگ لفظی نمی‌کنیم و همه چیز را به میدان عمل واگذار می‌کنیم.

مکانیزم ماشه چکانده هم شود گلوله ای ندارد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مطمئن هستیم اگر مکانیزم ماشه امریکا چکانده هم شود، گلوله‌ای از آن شلیک نخواهد شد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی افزود: امروز امریکا از نظر سیاسی منزوی شده است و شما دیدید که در تلاش برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، امریکا فقط به دومینیکن متکی بود که البته نمی‌دانیم در جغرافیای سیاسی دنیا چگونه آن را پیدا کنیم.

وی گفت: ما امروز با پایان امریکا مواجه هستیم و همه مسلمانان با الهام از انقلاب اسلامی در برابر امریکا صف کشیده اند و جبهه‌ای وسیع ایجاد کرده اند و گام‌های حرکت امریکا کند و در برخی جا‌ها متوقف شده است.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: امروز وضع امریکا به گونه‌ای شده است که هیچ کس به امریکایی بودن افتخار نمی‌کند و شاهد هستیم که شعار‌های انقلاب اسلامی تا قلب امریکا پیش رفته است و از امریکا دود و آتش بلند است و تصویر فشار زانوی یک پلیس بر گلوی یک سیاه پوست و شکستن حرمت زنان سیاه پوست در خیابان‌های امریکا به چشم می‌خورد.

سردار سلامی افزود: ناتوانی امریکا در مدیریت یک بیماری همه گیر جهانی امروز جلوی چشم همگان قرار دارد و امریکا در مدیریت این بیماری در رده آخر جهان قرار گرفته است.

وی گفت: همه این‌ها به این خاطر است که در رهبری نظام امریکا حکمت و تدبیر وجود ندارد.

نظرات بینندگان