arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۲ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۲۹ شهریور ۹۹ / تردد روان در جاده‌های شمالی

مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزاد راه تهران - رشت به صورت رفت و برگشت خبر داد و اعلام کرد: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزاد راه تهران - رشت به صورت رفت و برگشت خبر داد و اعلام کرد: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

به گزارش ایرنا، تردد در محورهای شمالی روان و در آزاد راه قزوین - کرج- تهران، حد فاصل ساسانی تا پل فردیس، ترافیک سنگین گزارش شده است.

در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس محدوده گچسر مسیر رفت و برگشت هستیم.

این مرکز درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها اعلام کرد: محورهای شهداد- نهبندان و خرم آباد- پلدختر نیز محورهای مسدود شریانی گزارش شده اند.

محدودیت ترافیکی جاده ها تا ۲ روز آینده

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز از افزایش نیم درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده های کشور در۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب سازمان راهداری سراسر کشور، در شبانه‌روز گذشته، تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری، نسبت به‌روز قبل، افزایش نیم درصدی داشته است که سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱.۵ درصد، اوج تردد بین ساعت های ۱۹تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعت های ۴ تا ۵ بامداد صورت گرفته است.

محدودیت های ترافیکی تا سه شنبه ۳۱ شهریور

تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز دوشنبه ۳۱ شهریور از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است، اما تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر بلامانع خواهد بود.

در محور کندوان نیر تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه جاری تا ۲ بامداد روزهای بعد، از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ امروز (شنبه)، یکشنبه و دوشنبه ۳۰ و ۳۱ شهریور تا ۲ بامداد روز های بعد، از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران- شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.

همچنین در این محور، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است.

‌در محور هراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ امروز (شنبه)، یکشنبه و دوشنبه ۳۰ و ۳۱ شهریور تا ۲ بامداد روزهای بعد، از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریورتا ۲ بامداد روزهای بعد، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه است و درصورت افزایش یا کاهش حجم تردد، به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تمدید یا لغو محدودیت ها در محورهای فوق توسط ماموران پلیس راه در محل اعمال خواهد شد.

در این محور نیز تردد تریلرها همچنین ممنوع است؛ البته تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریور تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع است.

بر اساس این گزارش، در محور تهران- فیروزکوه- قائم شهرو سمنان- قائم شهر نیز تردد انواع تریلر و کامیون ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز دوشنبه ۳۱ شهریور از مسیر شمال به جنوب در محور فوق، ممنوع است.

نظرات بینندگان