arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۹

اکران قسمت دوم انیمیشن «خانواده کرودها» جلو افتاد

دومین قسمت از انیمیشن «خانواده کرودها» یک ماه زودتر از موعد مقرر و در ماه نوامبر (آذر ۹۹) اکران می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دومین قسمت از انیمیشن «خانواده کرودها» یک ماه زودتر از موعد مقرر و در ماه نوامبر (آذر ۹۹) اکران می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اسکرین‌رنت، استودیو دریم ورکس انیمیشن (Dreamworks Animation) از پوستر خانواده کرودها ۲: عصر جدید (The Croods: A New Age) رونمایی کرده است که از تغییر تاریخ اکران این انیمیشن حکایت دارد.

دنباله موردانتظار خانواده کرودها (۲۰۱۳)، از ساخت تا اکران، مسیر پر پیچ و خمی را طی کرده است؛ پس از لغو این پروژه در سال ۲۰۱۶، دریم‌ورکس و یونیورسال از بازگشت این انیمیشن روی میز طراحی و اکران آن در سپتامبر سال ۲۰۲۰ (شهریور- مهر ۹۹) خبر دادند. اما کمی بعد دریم‌ورکس به اقتضای تغییرات ایجاد شده در جدول زمانبندی خود، اکران این انیمیشن را به ۲۳ دسامبر (۳ دی) موکول کرد.

حالا آنطور که از پوستر مینیمالیستی منتشر شده از این فیلم برمی‌آید، خانواده کرودها: عصر جدید یک ماه زودتر از موعد مقرر و در تاریخ ۲۵ نوامبر (۵ آذر) روی پرده خواهد رفت.

این پوستر همچنین پیرنگ اصلی انیمیشن را نیز برملا کرد: شخصیت‌های اصلی داستان همچون نمودار معروف تکامل انسان، در یک ردیف و به سمت شخصیت‌های جدید فیلم موسوم به بترمن‌ها (Bettermans) حرکت می‌کنند. اعضای خانواده بترمن برخلاف کرودها، اتوکشیده هستند و پیچیده و باکلاس به نظر می‌رسند.

در خانواده کرودها: عصر جدید ساخته جوئل کرافورد (Joel Crawford)، این خانواده ناندرتال خونگرم، باید محل جدیدی برای زندگی پیدا کند بنابراین در جستجوی یک خانه تازه سفری را در جهان پهناور آغاز می‌کند. آنها یک تکه‌ بهشت بی‌نقص پیدا کرده و در آن ساکن می‌شوند، اما یک مشکل کوچک وجود دارد و آن هم این است که بترمن‌ها از قبل آن را تصاحب کرده‌اند.

نیکلاس گیج، کاترین کینر، اما استون، رایان رینولدز، کلارک دوک و کلوریس لیچمن در قسمت دوم نیز چون قسمت اول صداگذاری شخصیت‌های خانواده کرود را برعهده داشتند و پیتر دینکلیج (بازیگر نقش تیریون لنیستر در سریال بازی تاج و تخت)، لزلی من و کلی مری برای صداگذاری شخصیت‌های خانواده بترمن، به تیم گویندگان ملحق شدند.

ایرنا

نظرات بینندگان