arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۹

امکان رزور بلیت اولین تاکسی پرنده فراهم شد

افرادی که تمایل دارند جزو اولین نفر‌هایی باشند که سوار تاکسی‌های پرنده شده‌اند اکنون می‌توانند اقدام به رزرو بلیت این خودرو‌های پرنده بکنند. استارت‌آپ آلمانی ولوکوپتر ساعاتی پیش اعلام کرد که طی دو الی سه سال آینده پرواز‌های خودروی پرنده با عنوان VoloFirst آغاز خواهد شد. طبق بیانیه رسمی این شرکت، هزینه بلیت‌های این دستگاه مطابق با ۳۰۰ پوند است و افراد می‌توانند با پرداخت ۱۰ درصد آن سفر خود را رزرو کنند. سفر رزرو شده توسط کاربران یک برنامه ۱۵ دقیقه‌ای است که ۱۲ ماه پس از عرضه نهایی این وسایل نقلیه به دنیا آغاز می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت آلمانی ولوکوپتر مراحل رزرو بلیت تاکسی پرنده خود را برای پرواز طی سه سال آینده آغاز کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، افرادی که تمایل دارند جزو اولین نفر‌هایی باشند که سوار تاکسی‌های پرنده شده‌اند اکنون می‌توانند اقدام به رزرو بلیت این خودرو‌های پرنده بکنند. استارت‌آپ آلمانی ولوکوپتر ساعاتی پیش اعلام کرد که طی دو الی سه سال آینده پرواز‌های خودروی پرنده با عنوان VoloFirst آغاز خواهد شد.

طبق بیانیه رسمی این شرکت، هزینه بلیت‌های این دستگاه مطابق با ۳۰۰ پوند است و افراد می‌توانند با پرداخت ۱۰ درصد آن سفر خود را رزرو کنند. سفر رزرو شده توسط کاربران یک برنامه ۱۵ دقیقه‌ای است که ۱۲ ماه پس از عرضه نهایی این وسایل نقلیه به دنیا آغاز می‌شود.

کاربرانی که اقدام به رزرو این پرواز‌ها می‌کنند توسط شرکت مذکور در جریان تمامی مراحل توسعه تاکسی پرنده قرار می‌گیرند. بر اساس اطلاعات منتشر شده طی ساعات گذشته حدود ۱۵۰ عدد از بلیت‌های سفر مورد نظر فروش رفته است.

آزمایش‌های موفقیت آمیز شرکت ولوکوپتر
این شرکت توانسته آزمایش‌های پروژه VoloCity را در شهر اشتوتگارت آلمان با موفقیت به پایان برساند و سپس این مراحل را در فنلاند و سنگاپور طی کند. مدیرعامل شرکت ولوکوپتر طی صحبت‌های خود اظهار داشت که سعی دارند برنامه‌ریزی پرواز‌های خود را بر طبق آزمایش‌های صورت گرفته پیاده‌سازی کنند.

وی همچنین اعلام کرد مراحل دریافت مجوز‌های نهایی برای این اقدامات در حال انجام است، اما مدارک نهایی آن‌ها ارسال نشده است. شرکت ولوکوپتر در حال حاضر تاکسی پرنده خود را در شهر برلین به نمایش درآورده تا علاقه‌مندان در صورت تمایل از آن بازدید کنند و به این نحو تمایل به خرید بلیت‌ها را پیدا کنند. محل به نمایش درآمدن این وسایل نقلیه در فستیوال گرین تک است و افراد با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی از در این مکان حضور پیدا می‌کنند.

نظرات بینندگان