arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۰ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
جانشین فرمانده ناجا:

اجرای چهار طرح برخورد با بی‌حجابی در خودروها، پاساژ‌ها، پیاده‌رو‌ها و فضای مجازی

جانشین فرمانده ناجا از برنامه‌ریزی و اجرای ۴ طرح ناظر و برخورد با «بی‌حجابی» در خودرو، پاساژ‌ها و فروشگاه‌های بزرگ و همچنین تفرجگاه ها، پیاده راه‌ها و فضای مجازی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین فرمانده ناجا از برنامه‌ریزی و اجرای ۴ طرح ناظر و برخورد با «بی‌حجابی» در خودرو، پاساژ‌ها و فروشگاه‌های بزرگ و همچنین تفرجگاه ها، پیاده راه‌ها و فضای مجازی خبر داد.

به گزارش «انتخاب»؛ سردار رضایی با بیان اینکه موضوعی که موجب افزایش جرایم می‌شود، پایین بودن هزینه جرم است که متأسفانه هزینه جرایم ما بازدارنده نیست، افزود: مقابله با اراذل و اوباش، یکی از اولویت‌های مهم ناجا است که در این رابطه با تدبیر فرمانده نیروی انتظامی، قرارگاهی در کل کشور تشکیل شده و با اراذل و اوباش اقدامات قانونی قاطعانه تری صورت می‌گیرد.

به نوشته فارس، وی ادامه داد: موضوع جدی دیگری که نیروی انتظامی دنبال می‌کند، مبارزه با قاچاق است که در این خصوص ناجا با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، پلیس گمرک را با همکاری اداره گمرک تشکیل داده است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به د«غدغه مردم» درخصوص عفاف و حجاب، گفت: نیروی انتظامی در رابطه با عفاف و حجاب، چهار طرح را برنامه ریزی و اجرا می‌کند که در طرح ناظر یک، با افرادی که در خودرو حجاب را رعایت نکرده، در طرح ناظر ۲ با افراد بدحجاب و بی حجاب در پاساژ‌ها و فروشگاه‌های بزرگ و همچنین در طرح ناظر ۳ و ۴ با افرادی که در تفرجگاه‌ها و پیاده رو‌ها و نیز فضای مجازی حجاب را رعایت نمی‌کنند، برخورد می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا موضوع دیگر در بحث پیشگیری از وقوع سرقت را استفاده از نگهبان محله، شبگرد، دشتبان، باغبان و ... عنوان و خاطرنشان کرد: آنچه برای نیروی انتظامی حائز اهمیت بوده و هست، افزایش میزان رضایتمندی مردم است.

نظرات بینندگان