arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۹
رزازان، رییس هیات مدیره و رییس کمیته امور ایثارگران بانک تجارت

دفاع مقدس؛ شکوه حماسه‌ای به وسعت ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دفاع مقدس؛ شکوه حماسه‌ای به وسعت ایران

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، رزازان رییس هیات مدیره و رییس کمیته امور ایثارگران بانک تجارت در پیامی با گرامیداشت این ایام ، از مقام شامخ شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان به عنوان خلق کنندگان صحنه هایی ناب از ایثار و فداکاری در تاریخ ماندگار انقلاب اسلامی تجلیل کرد.

 به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی بانک تجارت متن پیام رزازان به این شرح است:

بسمه تعالی

دفاع مقدس 40 ساله شد. آری این دفاع همچنان پابرجاست. حماسه از آنجا آغاز شد که در سی و یکم شهریورماه 1359 رژیمی دست نشانده با خیالی واهی و چشم‌پوشی از شیران خفته در بیشه ایران زمین ،تجاوزی ناجوانمردانه را بر علیه مردان و زنان این آب و خاک آغاز کرد. مردمانی که هنوز داغدار عزیزان و جوانان گلگون کفن خود برای آبیاری نهال نوپای انقلاب اسلامی بودند.

روزهای حساس و سرنوشت‌ساز دفاع مقدس سرشار از خلق حماسه و سلحشوری بهترین و دلاورترین فرزندان پهنای ایران است. هشت سال دفاع مقدس رویدادی بود که عیار دلاور مردی فرزندان ایران را برای دشمنان نمایان کرد. جوانانی که رو در روی دشمن تا بن دندان مسلح جلوه‌هایی ناب از ایثار و پایمردی را رقم زدند و امروز نیز همچنان با پایان جنگ تحمیلی در سال 1367 میدان را خالی نکرده‌اند.

به‌راستی مگر ملت ایران خاطراتی که با پوست و خون خود درک کرده‌اند را فراموش می‌کنند. هنوز در و دیوار این شهر از مظلومیت آن سال‌ها حکایت دارد. هنوز در هر کوی و برزن نام شهیدی بلند آوازه زینت بخش کوچه‌هاست و شهادت واژه‌ای مانوس در فرهنگ ایران است.

هفته دفاع مقدس، امسال رنگ‌وبویی عاشورایی دارد و به‌راستی که فرزندان ایران، سرمشق پایمردی و ایستادگی در جبهه‌های نبرد را از امام شهید خود حضرت حسین ابن علی (ع) آموخته‌اند و امروز نیز در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در مقابله با تحریم‌های بین‌المللی این آموزه‌ها را نصب العین خود قرار داده‌اند.

در آستانه سی‌ویکم شهریورماه، چهلمین سالروز آغاز هفته دفاع مقدس ملت ایران تکرار می‌کنیم که «دفاع همچنان ادامه دارد» و همنوا با سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی اذعان می‌داریم که «ما ملت شهادتیم» و «ما ملت امام حسینیم».

به نمایندگی از اعضای هیات مدیره بانک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز، برای همکارانم در بانک تجارت به ویژه خانواده معزز شهدای بانک، جانبازان و همکاران ایثارگر توفیق روزافزون مسالت دارم.

 امیرمسعود رزازان

رئیس هیات مدیره و رئیس کمیته امورایثارگران بانک تجارت

نظرات بینندگان