arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۹

آتش سوزی گسترده در کارخانه لبنیاتی میهن اسلام شهر +فیلم

منطقی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان اسلامشهر درباره جزئیات وقوع حادثه آتش سوزی در این شهرستان، اظهار کرد: هم اکنون ۸ ایستگاه آتش‌نشانی از اسلامشهر، تهران، شهریار و چهاردانگه در محل حادثه حضور دارند.رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: این آتش‌سوزی هیچ مصدوم و تلفاتی نداشته است. میزان خسارت و علت حادثه در حال بررسی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان اسلامشهر درباره جزئیات وقوع حادثه آتش سوزی در این شهرستان، توضیحاتی داد.

منطقی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان اسلامشهر درباره جزئیات وقوع حادثه آتش سوزی در این شهرستان، اظهار کرد: هم اکنون ۸ ایستگاه آتش‌نشانی از اسلامشهر، تهران، شهریار و چهاردانگه در محل حادثه حضور دارند.

وی افزود: با توجه به حجم آتش‌سوزی، دستگاه پمپاسیک از شهرداری تهران به محل حادثه اعزام شده است.

منطقی با اشاره به اینکه اطفای حریق با جدیت هرچه تمام ادامه دارد، گفت: با توجه به خطرات احتمالی شهروندان از نزدیک‌ شدن به محل حادثه خودداری کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: این آتش‌سوزی هیچ مصدوم و تلفاتی نداشته است. میزان خسارت و علت حادثه در حال بررسی است.

 روابط عمومی  شرکت فراورده های لبنی میهن نیز در این باره گفت: ساعت ۱۸ امروز کارخانه میهن دچار حریق شد و گفته می شود  این آتش سوزی از انبار مواد اولیه این کارخانه بوده است.

خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و حدود ۱۰ دستگاه ماشین اطفای حریق نیز در این محل حضور دارند و آتش در حال اطفا است.

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران از لحظات اولیه پای کار بود و علاوه بر مدیریت میدانی به تلاشگران بسیار روحیه دادند.

مرسلپور بیان کرد: با توجه به تلاش های گسترده ماموران آتش نشانی احتمالا آتش تا ٢ ساعت دیگر مهار می شود.
وی تاکید کرد: با اقدام به موقع ماموران آتش نشانی و تیم های تخصصی از سرایت آتش به بخش های دیگر کارخانه جلوگیری به عمل آمد.

مرسلپور خاطرنشان کرد: اعلام علت دقیق وقوع حادثه نیاز به بررسی جامع دارد اما براساس بررسی های اولیه پیش بینی می شود آتش سوزی بر اثر اتصال سیم های برق اتفاق افتاده باشد.

لحظاتی پیش مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه اگر زمان وقوع حادثه نزدیک به تاریکی هوا نبود بهتر و زودتر مدیریت می‌شد، تاکید کرد: با بسیج همه جانبه نیروهای آتش‌نشانی از تهران، اسلامشهر، چهاردانگه، احمدآبادمستوفی، رباط‌کریم، باقرشهر، کهریزک، نسی‌شهر، گلستان، شهریار و هر شهرداری که در مسیر و اطراف بود این حریق گسترده ساعتی پیش به طور کامل مهار شد.

 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نظرات بینندگان