arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۹ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹

۵ ویژگی جدید واتس اپ کدامند؟

واتس اپ گزارش کرده است که اخیراً روی بسیاری از ویژگی‌های جدید کار کرده است. تقریباً هر روز گزارش‌هایی از برخی یا ویژگی جدید دیگر وجود دارد که در به روزرسانی‌های بتا ظاهر می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واتس اپ گزارش کرده است که اخیراً روی بسیاری از ویژگی‌های جدید کار کرده است. تقریباً هر روز گزارش‌هایی از برخی یا ویژگی جدید دیگر وجود دارد که در به روزرسانی‌های بتا ظاهر می‌شود.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، از بین تمام ویژگی‌هایی که ما در مورد آن‌ها شنیده ایم، برخی از مهمترین ویژگی‌ها پشتیبانی از چند دستگاه، تصاویر پس زمینه قابل تنظیم و موارد دیگر است. تمام ویژگی‌های ذکر شده در به روزرسانی‌های بتا ظاهر شده و هنوز در دست توسعه است.

 

پشتیبانی از چند دستگاه

این ویژگی بسیار مورد انتظار است، زیرا به نظر می‌رسد مدت‌ها است که واتس اپ در احال کار روی آن است. طبق آخرین گزارش‌ها اینن ویژگی‌ها در مرحله نهایی آزمایش است و به زودی می‌تواند برای آزمایش کنندگان بتا در دسترس باشد. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد بدون ایجاد چندین حساب همزمان به چهار دستگاه وارد شوند. این بدان معناست که شما می‌توانید از واتس اپ همزمان در آیفون و آیپد خود بدون ایجاد حساب‌های مختلف استفاده کنید.

واتس اپ

انقضا اطلاعات چند رسانه‌ای
واتس اپ همچنین در حال توسعه ویژگی جدیدی به نام Expiring Media است. این ویژگی در آخرین به روزرسانی نسخه بتا اندروید ظاهر شده است. با حذف پرونده از طریق گپ، پرونده‌های رسانه‌ای مانند تصاویر، فیلم‌ها و GIF‌های ارسال شده به گیرنده را حذف می‌کند. به نوعی، این پیام‌های موقتی است که کاربران ارسال می‌کنند.

 

تصاویر پس زمینه قابل تنظیم
Wabetainfo گزارش داده بود که ویژگی جدیدی در دسترس است که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر پس زمینه مختلف را برای چت‌های مختلف تنظیم کنند؛ بنابراین هنگامی که یک کاربر تصویر زمینه جدیدی تنظیم می‌کند، واتس اپ از وی می‌پرسد که آیا کاربر می‌خواهد تصویر زمینه چت فعلی را تنظیم کند یا برای همه چت ها. طبق یک الگوی مشابه، یک کاربر می‌تواند انواع مختلف تصویر زمینه برای کاربران مختلف داشته باشد. اگر یک کاربر تصویر زمینه را برای همه چت‌ها انتخاب کند، پس زمینه برای همه پنجره‌های چت اعمال می‌شود، اما اگر کاربر فقط برای این گزینه چت انتخاب کند، پس زمینه فقط برای گپ فعلی مورد نظر اعمال می‌شود. این ویژگی در حال توسعه است.

فناوری

حالت Vacation
واتس اپ ایده توسعه ویژگی حالت Vacation را کنار گذاشته بود، اما چند روز پیش، Wabetainfo گزارش داد که WhatsApp دوباره شروع به توسعه این ویژگی کرده است. ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد تا اعلان‌های گپ‌های بایگانی شده را نادیده بگیرند. واتس اپ به کاربران دو گزینه می‌دهد تا با گپ‌های بایگانی شده خود سر و کار داشته باشند. گزینه Notify New Messages و Auto Hide chats غیرفعال. گزینه اول در صورت فعال بودن، به کاربران در مورد پیام‌های چت‌های بایگانی شده اطلاع می‌دهد، اما در صورت فعال بودن گزینه دوم، واتس اپ چت‌هایی را که به مدت شش ماه غیرفعال هستند پنهان می‌کند.

 

حالت جستجوی پیشرفته
ویژگی دیگری که واتس اپ به زودی می‌تواند بدست آورد، ویژگی حالت پیشرفته است. این ویژگی به کاربر امکان می‌دهد تا در نوار جستجو، پرونده‌ها، تصاویر، فیلم‌ها و موارد دیگر را جستجو کند که پس از ارائه ویژگی ارائه می‌شود.

نظرات بینندگان