arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۲ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹

الهلال از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد/ حریف استقلال در مرحله بعدی، پاختاکور ازبکستان

کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه‌ای اعلام کرد تیم الهلال عربستان به دلیل نرسیدن به حد نصاب بازیکنان در دیدار امشب مقابل شباب الاهلی امارات از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شد. بنابر اعلام کمیته برگزاری این مسابقات، تیم‌های پاختاکور ازبکستان و شباب الاهلی امارات به‌عنوان دو تیم از گروه B لیگ قهرمانان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و تمام نتایج الهلال در مرحله گروهی حذف خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کنفدراسیون فوتبال آسیا مدافع عنوان قهرمانی الهلال را از ادامه این تورنمنت کنار گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا در بیانیه‌ای اعلام کرد تیم الهلال عربستان به دلیل نرسیدن به حد نصاب بازیکنان در دیدار امشب مقابل شباب الاهلی امارات از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شد.

بنابر اعلام کمیته برگزاری این مسابقات، تیم‌های پاختاکور ازبکستان و شباب الاهلی امارات به‌عنوان دو تیم از گروه B لیگ قهرمانان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و تمام نتایج الهلال در مرحله گروهی حذف خواهد شد.

الهلال قرار بود در دیدار برابر الشباب امارات به میدان برود اما کمبود بازیکن این تیم به خاطر ویروس کرونا باعث شد تا این بازی لغو شود.

با وجود آنکه الهلال با ۱۱ بازیکن حتی در ورزشگاه محل بازی حاضر شد اما داور این بازی را به خاطر کمبود بازیکنان الهلال لغو کرد تا نه تنها تیم الشباب پیروز شود بلکه به کلی الهلال از جام کنار گذاشته شود.

تیم استقلال بعد از برتری مقابل الاتحاد عربستان در شرایطی که به نظر می‌رسید در مرحله بعدی و حذفی این رقابت ها باید برابر الهلال به عنوان صدرنشین گروه دوم قرار گیرند، با حذف نماینده عربستان به دلیل آمار نفرات کرونایی‌اش، اکنون پاختاکور ازبکستان را پیش رو خواهند داشت.

این دیدار روز شنبه و از ساعت 21:30 برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان