arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۹

پیشبینی جدید تحلیلگر اپل منتشر شد

مدتی است که اپل روی نمایشگر‌های مینی LED کار می‌کند و تحلیلگر ارشد اپل، مینگ چی کو می‌گوید درمجموع شش محصول از آیپد تا مک وجود خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدتی است که اپل روی نمایشگر‌های مینی LED کار می‌کند و تحلیلگر ارشد اپل، مینگ چی کو می‌گوید درمجموع شش محصول از آیپد تا مک وجود خواهد داشت.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، چی کو پیش بینی می‌کند مه نخستین دستگاهی که از فناوری جدید برخوردار است آی پد پرو خواهد بود.


بر اساس گزارش جدید مینگ چی کو، شرکت اپل در حال تسریع تولید پنل‌های مینی LED است، زیرا آزمایشات فعلی بیشتر از آنچه انتظار می‌رود نتیجه می‌گیرد، بیشتر این اقدامات به لطف یک تامین کننده جدید به نام Sanan Optoelectronics انجام می‌شود و در نتیجه ما می‌توانیم اولین آیپد ۱۲.۹ اینچی با صفحه نمایش mini-LED را زودتر از انتظار ببینیم.


Epistar، اصلی‌ترین تامین کننده پنل مینی LED برای اپل باقی خواهد ماند، اما این شرکت به تأمین کنندگان بیشتری برای تأمین تقاضای اولیه نیاز داشت. در حال حاضر، تولیدکنندگان پنل مینی LED از مرحله "توسعه فناوری" به مرحله "صرفه جویی در مقیاس" می‌روند.

کو فکر می‌کند که در سال ۲۰۲۱، هزینه تولید مینی LED حدود ۵۰ ٪ و به دنبال آن حدود ۳۵ ٪ کاهش در سال ۲۰۲۲ را شاهد خواهد بود. تولید انبوه پنل‌های گفته شده در سه ماهه چهارم امسال آغاز می‌شود و سفارش اولیه آن ۳۰۰ هزار تا ۴۰۰ هزار دستگاه است.

نظرات بینندگان