arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۹

گوشی‌های گلکسی A۷۲ و A۵۲ سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارند؟

چند سال پیش سامسونگ از اولین گوشی هوشمند با دوربین چهارگانه جهان، گلکسی A۹ (۲۰۱۸) رونمایی کرد، اکنون این شرکت در حال کار بر روی پنج دوربین است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چند سال پیش سامسونگ از اولین گوشی هوشمند با دوربین چهارگانه جهان، گلکسی A۹ (۲۰۱۸) رونمایی کرد، اکنون این شرکت در حال کار بر روی پنج دوربین است.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری این اولین بار نخواهد بود که شاهد این نوع دوربین‌ها هستیم. این افتخار برای نخستین بار به نوکیا ۹ PureView تعلق می‌گیرد.


بر اساس گزارشها، گلکسی A۷۲ به اولین تلفن دوربین پنتا در شرکت سامسونگ تبدیل خواهد شد. بررسی فهرست انتخاب ماژول‌ها نشان می‌دهد احتمالا دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی فوق العاده پهن، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو (بزرگنمایی ۳ برابر)، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

 سامسونگ
سامسونگ می‌تواند دوربین بزرگنمایی ۳ مگاپیکسلی ۸ مگاپیکسلی را از گلکسی S۲۰ FE برداشته کند و آن را به تنظیمات دوربین گلکسی A۷۱ اضافه کند، این گوشی چهار دوربین دیگر را دارد. این امر OIS را به همراه خواهد آورد، که با فاصله کانونی زیاد بسیار مفید است.


یک شایعه قبلی قبلاً ادعا می‌کرد که A۷۲ اولین گوشی از سری A. است که دارای لرزشگیر نوری (OIS) است. در مورد دوربین سلفی، تنها یک دوربین وجود دارد و دارای یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است. سامسونگ گلکسی A۵۲ نیز بخشی از اولین نسل بعدی سری A. خواهد بود. گفته می‌شود که همانند دوربین A۵۱ به یک دوربین چهارگانه می‌چسبد.


سامسونگ امید زیادی به A۷۲ و A۵۲ دارد، این گزارش ادعا می‌کند که فروش مجموعاً ۳۰ میلیون تخمین زده شده است که این رقم حدود ۱۰ درصد از کل حجم سامسونگ خواهد بود.

نظرات بینندگان