arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۰۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۵ مهر ۹۹ / ترافیک سنگین در مسیر‌های ورودی به تهران

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج- تهران و محور شهریار- تهران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج- تهران و محور شهریار- تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و ۲۷۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۶ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا۵ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیرمسیر رفت و برگشت خبر می‌دهد.

همچنین جاده‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج- تهران حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و ترافیک نیمه سنگین محدوده گرمدره خبر می‌دهد.

ترافیک سنگینی در محور شهریار-تهران در اکثر مقاطع گزارش شده است.

نظرات بینندگان