arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹

دو رخداد غیرمنتظره در ترافیک پایتخت، آبگرفتگی در مولوی و نشت گازوئیل در آزادگان

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات دو گره ترافیکی صبحگاهی در معابر پایتخت را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات دو گره ترافیکی صبحگاهی در معابر پایتخت را تشریح کرد.

سرهنگ مجید رنجبر با بیان اینکه اولین روز هفته با ترافیک پرحجم صبحگاهی در مقاطعی از بزرگراه‌های امام علی (ع)، شهید همت، شهید بابایی، شهیدحکیم، هاشمی رفسنجانی، شیخ فضل الله نوری، شهید چراغی، شهید نواب صفوی، شهید صدر، جاده مخصوص کرج و ... و نیز مقاطعی از خیابان‌های آزادی، انقلاب، ولیعصر، فردوسی و ... آغاز شد. گفت: به مرور با کاهش حجم ترددها و نیز اقدامات ماموران از حجم ترافیک کاسته شد به طوری که در حال حاضر تردد در اکثر معابر پایتخت به آرامی درحال انجام است.

وی با اشاره به وقوع دو رخداد که سبب ایجاد ترافیک غیرمنتظره شده بود، گفت: علاوه بر موارد قابل پیش‌بینی ترافیک، حوالی ساعت ۷:۱۵ صبح امروز آبگرفتگی در محدوده چهارراه مولوی سبب ایجاد ترافیک در این محدوده شد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه جمع شدن آب و آبگرفتگی در این محدوده باعث کاهش سرعت خودروها و در ادامه توقف آنها در این محدوده شد، گفت: دقایقی بعد با حضور عوامل پلیس راهور و شهرداری تهران وضعیت ترافیکی کنترل و اقدامات لازم برای رفع آبگرفتگی انجام شد و تردد دوباره به حالت عادی بازگشت.

رنجبر دومین رخداد غیرمنتظره را ریزش گازوییل در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان در محدوده شهرک رسالت اعلام کرد و گفت: حوالی ساعت ۷:۴۵ صبح امروز یکدستگاه تانکر سوخت در حال حرکت در این منطقه بوده که نشت گازوئیل از مخزن آن سبب لغزندگی مسیر و ایجاد ترافیک سنگین در منطقه شد.

وی علت این حادثه را بریدن گاردون کامیون حمل سوخت و برخورد آن با باک اعلام کرد و گفت: این حادثه باعث به وقوع پیوستن چند تصادف خسارتی بین خودورها شد و چند موتورسیکلت نیز به همین دلیل در آن مقطع به زمین خورد که با هماهنگی بعمل آمده چند دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد. البته میزان آسیب دیدگی هیچکدام از افراد بالا نبود.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حل این مشکل با اقدامات پلیس و دستگاه های امدادی از طریق شن پاشی و ... گفت: در حال حاضر تردد در این محدوده نیز به حالت عادی بازگشته است.

ایسنا

نظرات بینندگان