arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹

نگرانی «آنگلا مرکل» ازاحتمال ابتلای روزانه ۱۹ هزار آلمانی به کرونا

همزمان با افزایش نگران کننده سیر صعودی مبتلایان به کرونا در آلمان مقامات ارشد این کشور از جمله «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان نسبت به این مسئله هشدار داده‌اند. برخی اعضای حزب حاکم در آلمان «CDU» در این زمینه اظهار داشتند که مرکل در نشستی با هم حزبی‌هایش با هشدار درباره شمار مبتلایان جدید به کرونا که اینک روزانه حدود ۲ هزار نفر است گفته که با ادامه روند کنونی، تا کریسمس ممکن است تعداد مبتلایان روزانه ۱۹۲۰۰ تن شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رشد نگران کننده مبتلایان به کرونا در آلمان موجب نگرانی صدر اعظم این کشور و تلاش برای اتخاذ گام‌های احتیاطی شده است.

به گزارش فارس، همزمان با افزایش نگران کننده سیر صعودی مبتلایان به کرونا در آلمان مقامات ارشد این کشور از جمله «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان نسبت به این مسئله هشدار داده‌اند.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» «اشتفن زیبرت» سخنگوی دولت آلمان با بیان نگرانی آنگلا مرکل از وضعیت آمار افزایش مبتلایان جدید به کرونا گفت: «افزایش شمار مبتلایان برای ما بسیار نگران کننده است.»

برخی اعضای حزب حاکم در آلمان «CDU» در این زمینه اظهار داشتند که مرکل در نشستی با هم حزبی‌هایش با هشدار درباره شمار مبتلایان جدید به کرونا که اینک روزانه حدود 2 هزار نفر است گفته که با ادامه روند کنونی، تا کریسمس ممکن است تعداد مبتلایان روزانه 19200 تن شود.

به گزارش این منبع خبری، مرکل قرار است از طریق ویدیو کنفرانس با شهروندان 16 ایالت آلمان برای اتخاذ گامهای احتیاطی و پیشگیرانه در خصوص کرونا صحبت کند.

بر اساس آماری که وبسایت «WorldOmeter» اعلام کرده، تعداد قربانیان ویروس کرونا در سرتاسر جهان هفت رقمی شده و به بیش از 1 میلیون نفر رسیده است. همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا همچنین در حال شتاب گرفتن بوده و به بیش از 33 میلیون نفر رسیده است. سازمان بهداشت جهانی روز جمعه هشدار داده بود در صورتی که اقدام جمعی صورت نگیرد تعداد قربانیان ویروس کرونا در جهان به 2 میلیون نفر افزایش خواهد یافت. آمریکا همچنان بیشترین سهم را در میان تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در اختیار دارد.

نظرات بینندگان