arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹

ارتش آمریکا حمله به روسیه را در «آریزونا» شبیه سازی کرد

ارتش آمریکا به تازگی فیلمی را منتشر ساخته که پرسنل این کشور طی یک رزمایش در«آریزونا»، حمله به نیروهای مسلح روسیه را تمرین می‌کند. در این فیلم خودروهای رباتیک در پروژه‌ای به نام «Project Convergence» حضور دارند. مقامات ارتش آمریکا در این باره گفتند که فراگیری تهاجم با کمک هوش مصنوعی از نکات برجسته این رزمایش بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ارتش آمریکا در جریان رزمایش یک هفته‌ای و با کمک سلاح‌های پیشرفته ، خودروهای رباتیک و انواع جنگنده‌ها حمله شبیه سازی شده به روسیه را تمرین کرد.

به گزارش  فارس، ارتش آمریکا به تازگی فیلمی را منتشر ساخته که پرسنل این کشور طی یک رزمایش در«آریزونا»، حمله به نیروهای مسلح روسیه را تمرین می‌کند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» در این فیلم خودروهای رباتیک در پروژه‌ای به نام «Project Convergence» حضور دارند. مقامات ارتش آمریکا در این باره گفتند که فراگیری تهاجم با کمک هوش مصنوعی از نکات برجسته این رزمایش بود.

وبگاه «دیفنس نیوز» نیز در این زمینه نوشت که رزمایش یک هفته‌ای آمریکا در آریزونا تلاشی برای تجمع جنگ افزارهای پیشرفته و قابلیت‌های آینده در یک میدان جنگ در دهه ۲۰۳۰ برابر دشمنانی چون روسیه و چین بود. در طول این تمرینات، هواپیماهای جنگی برای تخریب ادوات دشمن و غلبه بر سامانه‌های دفاع هوایی «پنتسیر» و سلاح های دیگر پرواز کردند.

«مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا چندی قبل خواستار افزایش هزینه های ناتو برای بازدارندگی رقبای برتر راهبردی واشنگتن شد و افزود ، باید ناتو تقویت شود . «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه نیز به تازگی گفت که نیروی هوایی ناتو پروازهای آموزشی خود را در مرزهای روسیه برای تمرین حملات موشکی به این کشور افزایش داده است.

شویگو در مصاحبه‌ای با تلویزیون روسیه‌۲۴ تصریح کرد در گذشته پرواز هواپیماهای ناتو به پروازهای شناسایی محدود بوده اما در حال حاضر آنها در حال انجام تمرین‌هایی برای انجام حملات موشکی با استفاده از شمار زیادی هواپیما هستند.

شویگو همچنین گفت ناتو قصد دارد منطقه دریای سیاه را نظامی کند. او همچنین گفته که سه فروند بمب‌افکن بی‌۵۲ آمریکا متعلق به نیروی هوایی آمریکا در نزدیکی مرزهای جنوبی روسیه مشاهده شده‌اند. وزیر دفاع روسیه خاطرنشان کرده جنگنده‌های سوخو-۲۷ و سوخو-۳۰ روسیه برای رهگیری بمب‌افکن‌های آمریکا به دریای سیاه و آزوف فرستاده شده‌اند. (جزئیات بیشتر)

روسیه بارها نسبت به افزایش حضور نظامی ناتو در اروپا، از جمله افزایش حضور نظامی به سمت شرق اروپا ابراز نگرانی کرده است. کرملین تاکید کرده که روسیه هیچ تهدیدی علیه سایر کشورها نیست.

نظرات بینندگان