arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۶ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹

واکنش واعظی به توهین‌های نمایندگان به روحانی / هیات رئیسه باید جبران کند

رئیس دفتر رئیس جمهوری امروز درباره توهین‌های برخی نمایندگان به روحانی در جلسه دیروز مجلس گفت: بنای کلیت مجلس همراهی با دولت است اما اقلیتی در مجلس از این تربیون رسمی استفاده می‌کنند تا حرف های نسنجیده زده و مردم را ناامید کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمود واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان این که در یک جنگ اقتصادی تمام  عیار هستیم، یادآور شد: انتخابات ۱۴۰۰ جای خود ولی نباید کاری کنیم که آدرس غلط داده و تفرقه و نفاق ایجاد کنیم.

واعظی درباره انتقاد جناح‌های مختلف به رئیس جمهور بیان کرد: یک جریان که از روز اول منتقد روحانی بود و ما هیچ وقت ندیدم که بعد از انتخابات، رقابت‌های انتخاباتی تمام شده باشد. اما در میان اصلاح طلبان یک نظر خاص وجود ندارد و دیدگاه‌ها متفاوت است. از اصلاح طلبان وزیر و استاندار در دولت وجود دارد و اگر آنها منتقد هستند، به رفقای خودشان هم انتقاد باید بکنند.  ولی حداقل مراعات حال رفقای خود را بکنند.

واعظی درباره توهین‌های انجام شده به رئیس جمهور در جلسه روز سه شنبه مجلس اظهار کرد: بنای کلیت مجلس همراهی با دولت است اما اقلیتی در مجلس از این تربیون رسمی استفاده می‌کنند تا حرف های نسنجیده زده و مردم را ناامید کنند.

انتظار ما از هیات رئیسه مجلس این است که سازوکاری در نظر بگیرند که وقتی از این تربیون حرف کذب و غیر اخلاقی زده شود به نوعی جبران شود.

  به نماینده‌ای که از من نقل قول کرده بود،  گفتم من از چنین الفاظی استفاده نمی‌کنم و  نسبت دادن این اظهارات به من توسط کسی بوده که می‌خواسته بین دولت و مجلس اختلاف بیندازد. این اظهارات را تکذیب کردم ولی چرا شما بدون تحقیق حرف آن فرد را در مجلس بیان کردید.

وی ادامه داد: تربیون‌های نظام باید درخدمت منافع کشور و وحدت و همدلی باشد. همانطور که رهبری بارها در شرایط عادی بر این موضوع تاکید دارند ، الان هم که ما در شرایط سخت تحریم و کرونا قرار داریم.

نظرات بینندگان