arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۹ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹

زالی: دیروز تلخ‌ترین روز کرونایی پایتخت بود / در دو روز گذشته عدد بستری‌های جدیدمان در تهران به عدد ۱۰۰۰ نزدیک شد که رکورد بود

دکتر علیرضا زالی، رییس ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با بیان افزایش تعداد بیماران بیان کرد: ما تقریبا ۴۸ ساعت گذشته عدد بستری‌های جدیدمان در تهران به عدد ۱۰۰۰ نزدیک شد که تقریبا در نوع خود رکورد بود. دکتر زالی در این مورد اضافه کرد: متاسفانه دیروز یکی از تلخ‌ترین روزهای کرونایی پایتخت بود. ما بالاترین میزان مرگ و میر ثبت شده در مورد بیماران کرونایی از آغاز اپیدمی کرونا درکشور را دیروز داشتیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران امروز گفت: دیروز یکی از تلخ‌ترین روزهای کرونایی پایتخت بود

به گزارش انتخاب، دکتر علیرضا زالی، رییس ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با بیان افزایش تعداد بیماران بیان کرد: تعداد بستری در تهران به صورت عادی در بخش‌های با تسهیلات کرونا بالغ بر ۸۷۰ بیمار هست و ۱۶۸ نفر نیز در بخش‌‌های مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

وی افزود: ما تقریبا ۴۸ ساعت گذشته عدد بستری‌های جدیدمان در تهران به عدد هزار نزدیک شد که تقریبا در نوع خود رکورد بود.

دکتر زالی در این مورد اضافه کرد: متاسفانه دیروز یکی از تلخ‌ترین روزهای کرونایی پایتخت بود. ما بالاترین میزان مرگ و میر ثبت شده در مورد بیماران کرونایی از آغاز اپیدمی کرونا درکشور را دیروز داشتیم.

او بیان کرد: البته همانطور که ماه آبان هم اعلام کردیم ۲۸ اسفندماه یکی از مواردی بود که بالاترین میزان مرگ و میر در تهران ثبت شده بود در ۴ فروردین و همچنین در ۲ و ۴ مردادماه هم ما با افزایش آمار قابل توجه مرگ و میر به عنوان امواج مهمی روبرو بودیم.

وی در پایان گفت: اما متاسفانه آمار ثبت شده مرگ و میر در روز گذشته بالاترین میزان مرگ و میر ثبت شده در استان تهران و مخصوصا شهر تهران از زمان شروع کرونا تا کنون بوده است.

نظرات بینندگان