arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹

احتمال استفاده از «ابزارهایی جدید» برای حفظ نظم در مناظره‌های بعدی آمریکا

«کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی»، به عنوان سازمان متولی برگزاری مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفته آماده استفاده از «ابزارهایی جدید» به منظور حفظ نظم مناظره‌های آتی است.این کمیسیون طی بیانیه‌ای گفته بعد از هرج و مرجی که در مناظره اول میان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات‌ها به وجود آمد، ابزار‌هایی را به منظور برقراری نظم برای صحبت‌های دو نامزد به کار خواهد گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی آمریکا از اتخاذ تدابیری برای برقراری نظم در مناظرات بعدی دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا خبر داده است.

به گزارش فارس، «کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی»، به عنوان سازمان متولی برگزاری مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفته آماده استفاده از «ابزارهایی جدید» به منظور حفظ نظم مناظره‌های آتی است.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، این کمیسیون طی بیانیه‌ای گفته بعد از هرج و مرجی که در مناظره اول میان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و جو بایدن، نامزد حزب دموکرات‌ها به وجود آمد، ابزار‌هایی را به منظور برقراری نظم برای صحبت‌های دو نامزد به کار خواهد گرفت.

در جریان مناظره اول ترامپ و بایدن که بامداد چهارشنبه (سه‌شنبه شب به وقت محلی) در ایالت اوهایو برگزار شد، ترامپ بار‌ها صحبت‌های بایدن را قطع کرد و جملات وی را نا تمام گذاشت.

این در حالی بود که «کریس والاس»، مجری این مناظره انتخاباتی چندین بار از ترامپ خواست وسط حرف‌های بایدن نپرد و به او اجازه دهد صحبت‌هایش را تکمیل کند.

کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی آمریکا از سال ۱۹۸۸ وظیفه سازماندهی مناظرات انتخاباتی این کشور را بر عهده داشته است.

بسیاری از رسانه‌های غربی به ویژه رسانه آمریکایی از عملکرد ترامپ در اولین مناظره با بایدن به شدت انتقاد کردند و وی را به ایجاد هرج و مرج و تنش در این مناظره متهم کردند.

نظرات بینندگان