arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۹

لایو خبر - ۱۰ مهر ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سیلاب در هرسین کرمانشاه / راه ارتباطی ۳ روستا قطع شد
۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۳

جانشین فرمانده انتظامی هرسین با اشاره به وقوع سیل در این شهرستان گفت: به علت وقوع این سیلاب کم سابقه، مسیر ارتباطی روستاهای داوودی علیا، کهریز و چغا سعید مسدود و ۳۰۰ رأس گوسفند نیز در روستای داوودی علیا به علت ریزش کوه و سیلاب تلف شدند.

شاه‌حسینی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های بی وقفه پلیس و دیگر نیروهای امدادی حوالی ساعت ۳ بامداد امروز راه ارتباطی روستای کهریز بازگشایی شد. او یادآوری کرد: بر اثر وقوع سیل به ۱۵ خانوار در روستاهای یاد شده خسارات زیادی وارد آمد که کارشناسان در حال ارزیابی و برآورد میزان این خسارات هستند.

وی تصریح کرد: در این حادثه همچنین سیل ۲ دستگاه خودروی تیبا و وانت پیکان نیز در روستای چغا سعید که در بستر رودخانه قرار داشتند را با خود برد هرچند خوشبختانه هردوی آنها فاقد سرنشین بودند.

قیمت دلار، امروز ۱۰ مهر ۹۹
۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۲

قیمت دلار امروز پنجشنبه دهم مهر ۹۹ در صرافی‌های بانکی ۲۸۸۵۰ تومان تعیین شد.

قیمت خرید دلار در این صرافی‌ها نیز ۲۸۷۵۰ تومان است.

قیمت یورو هم ۳۳۹۰۰ تومان است.

ستاری: واکسن ایرانی آنفلوآنزا تا آبان‌ماه تولید می‌شود
۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۱

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از تولید واکسن آنفلوآنزا تا آبان‌ماه خبر داد. سورنا ستاری گفت: تا پایان سال می‌توان تمام نیاز کشور را با تولید داخلی برطرف کرد.

روحانی: آماده ایم برای تولید واکسن کرونا با چین مشارکت کنیم
۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۱

رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس جمهوری خلق چین، امضای برنامه مشارکت جامع راهبردی ۲۵ ساله ایران و چین را گامی بزرگ در جهت پیشبرد منافع مشترک و مقابله با یکجانبه‌گرایی برشمرد و از اعلام آمادگی ایران برای مشارکت با چین در تولید واکسن کووید-۱۹ خبر داد.

صدیقی: کرونا، بلای خدا و نتیجه گناهان خود ماست
۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۰

حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران برکات ولایت فقیه را به وُسعت همه دین دانست و با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: سپردن مسؤولیت های مهم به افراد در انتخابات به ما سپرده شده است و باید از خود سؤال کنیم که آیا در واگذاری امانت های مختلف به افراد دقت لازم را داشته و داریم یا خیر.

صدیقی بیان کرد: باورم این است که این کرونا، بلای خدا و نتیجه گناهان خود ماست. از این رو در این روزها و شب ها باید به این فکر کنیم چه کرده ایم که حرم امام حسین (ع) در ایام اربعین به روی ما بسته شده است؟

دادگاهی در یمن ترامپ، شاه و ولی‌عهد سعودی را به «اعدام» محکوم کرد
۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۹

در دادگاهی در «صعده» ۱۰ نفر از جمله شاه و ولی‌عهد سعودی در پرونده حمله به اتوبوس دانش‌‌آموزان یمنی، به اعدام محکوم شدند. در ادامه این حکم، افراد مذکور به پرداخت ۱۰ میلیارد دلار غرامت به اولیای دم محکوم شدند. هجدهم مردادماه دو سال پیش (۱۳۹۷) بعد از انتشار خبر حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی در شهر ضحیان در استان صعده، وزارت بهداشت دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که ۵۱ نفر کشته و ۷۹ نفر زخمی شده‌اند که چهل نفر از کشته‌ها کودک زیر ۱۵ سال بودند.

تکذیب موافقت دولت عراق برای ورود زائران خارجی
۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۹

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: هرگونه موافقت دولت عراق برای ورود زائران خارجی به این کشور صحت ندارد. وی از شهروندان خواست خبرهای موثق در این باره را از صداوسیما و رسانه‌های رسمی دنبال کنند.

نظرات بینندگان