arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۹

رایزنی تلفنی ظریف با وزیران خارجه هلند و اتریش

در گفت‌وگوی تلفنی جداگانه محمدجواد ظریف با وزرای امور خارجه هلند و اتریش، درباره موضوعات مربوط به روابط دوجانبه، بویژه در حوزه مسائل کنسولی، اقدامات کشورها در زمینه مقابله با کرونا، آخرین تحولات مرتبط با برجام و همچنین اوضاع منطقه تبادل نظر شد. تحولات قره‌باغ و ابراز نگرانی از اوضاع پیش‌آمده نیز از دیگر محورهای گفت‌وگوی تلفنی ظریف و همتای اتریشی بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رایزنی تلفنی ظریف با وزیران خارجه هلند و اتریشوزیر امور خارجه روز پنجشنبه به صورت جداگانه با وزیران امور خارجه هلند و اتریش به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، در گفت‌وگوی تلفنی جداگانه محمدجواد ظریف با وزرای امور خارجه هلند و اتریش، درباره موضوعات مربوط به روابط دوجانبه، بویژه در حوزه مسائل کنسولی، اقدامات کشورها در زمینه مقابله با کرونا، آخرین تحولات مرتبط با برجام و همچنین اوضاع منطقه تبادل نظر شد.

تحولات قره‌باغ و ابراز نگرانی از اوضاع پیش‌آمده نیز از دیگر محورهای گفت‌وگوی تلفنی ظریف و همتای اتریشی بود.

عباس باقرپور اردکانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اتریش نیز از رایزنی تلفنی عصر امروز (پنجشنبه) وزرای امور خارجه ایران و اتریش خبر داد.

‏وی در توئیتی نوشت: در تماس تلفنی امروز عصر دکتر ظریف و آقای شالنبرگ، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و اتریش، طرفین، ضمن مرور آخرین تحولات بین المللی، عزم خود را برای تعمیق روابط دوجانبه در تمامی زمینه ها ابراز کردند.

نظرات بینندگان